تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819049610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بجنورد: غنای ایمان و بصیرت ملت در 22 بهمن دشمنان را عصبانی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه بجنورد: غنای ایمان و بصیرت ملت در 22 بهمن دشمنان را عصبانی کرد بجنورد - ایرنا - امام جمعه بجنورد گفت: در 22 بهمن امسال ایمان غنی سازی شده ملت غیور ایران و بصیرت آنان، دشمنان را عصبانی کرده و آنان را سر جایشان نشاند.


به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام ˈابوالقاسم یعقوبیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان خراسان شمالی اظهار کرد: در این روز آمریکایی ها دریافتند با وجود همه فشارها و تحریم ها و نوشتن قراردادهای مختلف؛ ملت ما غنی سازی را یاد گرفته اند.
وی افزود: این غنی سازی به رهبری دینی امام (ره) و حضور مردم بر اساس شجاعت و بصیرت، قانون مداری و ولایت مداری به دست آمد و آنقدر اوج پیدا کرد که با یک اشاره رهبری میلیون ها نفر را به خیابان ها کشاند که شعارهای 35 سال گذشته را محکم تر از قبل فریاد کردند.
وی گفت: دشمنان دریافتند که ملت ایران از لحاظ ایمان و غیرت دینی 100 درصد غنی سازی شده و غربی ها از این غنی سازی چیزی نمی فهمند.
امام جمعه بجنورد با اشاره به اول اسفند روز ˈروحانیت و دفاع مقدسˈ گفت: روحانیت چهار هزار و 363 شهید به انقلاب و دفاع مقدس تقدیم کرده که در مقایسه با میانگین بقیه اقشار بیشتر است.
یعقوبی به آغاز زمان ثبت نام برای تحصیل در حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: از خانواده های مومن می خواهیم که پاک ترین و باهوش ترین فرزندان خود را برای ثبت نام در حوزه ها تشویق کنند.
امام جمعه بجنورد افزود: همچنین از خانواده ها انتظار داریم که وقف برای حوزه های علمیه را فراموش نکنند چرا که وقف در حوزه های علمیه یکی از بهترین وقف هاست.
وی از اینترنت و ماهواره به عنوان تهاجم پنهان دشمن یاد کرد و افزود: این ابزارها بنیان خانواده را از هم می پاشد و باعث گسترش ابتذال، بی حیایی، هرزه نگاری و هرزه نویسی در جامعه می شود. ک/2
7184/626/508
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن