تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802706809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زباله های حجیم شهروندان قزوینی رایگان جمع آوری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زباله های حجیم شهروندان قزوینی رایگان جمع آوری می شود قزوین - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: با نزدیک شدن به عید نوروز و شروع خانه تکانی توسط شهروندان زباله های حجیم رایگان جمع آوری و حمل می شود.


ˈمجتبی منتظریˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای طرح جمع آوری پسماندهای حجیم از سوی این سازمان، از شهروندان خواست در ایام منتهی به نوروز، ضایعات خانگی و پسماندهای حجیم خود را در کنار مخازن زباله قرار ندهند.
وی با بیان اینکه طرح جمع آوری پسماندهای حجیم از اول اسفند ماه سالجاری اجرا می شود، افزود: این طرح با توجه به افزایش ضایعات و زباله های حجیم در ایام شب عید و برای جلوگیری از جمع شدن انبوه زباله و آسیب منظر شهری، در طول اسفند ماه اجرا می شود.
این مسوول، با بیان اینکه خودروهای ویژه ای برای جمع آوری پسماندهای حجیم پیش بینی شده است، اضافه کرد: این خودروها با تماس شهروندان در محل و آدرس های اعلامی حاضر شده و زباله های حجیم را از در منازل جمع آوری می کنند.
منتظری خاطرنشان کرد: شماری از شهروندان، کالاهای بدون استفاده و در عین حال حجیم خود را در روزهای پایانی سال و هنگام خانه تکانی شب عید به خارج از منازل و محیط زندگی انتقال می دهند و به این ترتیب، موجب نازیبایی سیمای شهر می شوند، مدیریت شهری با پیش بینی این تمهیدات، بطور ویژه این اقلام را جمع آوری و حمل می کند.
وی ضمن اشاره به آغاز فعالیت واحد تفکیک در مبداء با شیوه ای نوین از بهمن ماه سال جاری خاطر نشان کرد: تدابیرخاصی در بحث جمع آوری و حمل زباله های حجیم اندیشیده شده است تا بتوانیم خدمات مطلوبی در امر جمع آوری این زباله ها در فاصله زمانی کوتاهی از لحظه تماس شهروند تا حمل آن داشته باشیم لذا شهروندانی که زباله های حجیمی در منزل دارند و باید به مجتمع پردازش و بازیافت منتقل شود قبل از خروج آن از منزل می توانند با شماره تلفن های3361543 و3327565 تماس حاصل کنند تا عوامل سازمان جهت جمع آوری و حمل آن اقدام کنند.
این مسوول، ضمن اشاره به اینکه این طرح تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: جمع آوری زباله های حجیم در حقیقت بخشی از طرح تفکیک از مبداء است که با توجه به لزوم جمع آوری پسماند خشک حجیم در ایام پایانی سال در برنامه کاری سازمان قرار گرفت.
این مسوول از شهروندان خواست تا پیمانکار مربوطه(شرکت پرچم داران آتیه زاگرس) را در امر اجرای صحیح و مناسب تفکیک زباله ها در مبداء تولید که همان منازل است یاری دهند.
وی اضافه کرد: شهروندان به هیچ عنوان با افراد سود جو و فاقد کارت شناسایی همکاری نکنند و دقت داشته باشند افراد و شرکت هایی که جهت فروش کیسه های زباله به منازل مر اجعه می کنند و با دریافت وجه نقد کیسه های خودرا به فروش می ر سانند به هیچ عنوان عوامل سازمان نبوده و در صورت مشاهده حتما ما را در جریان قرار دهند تا اقدام لازم را صورت دهیم.
منتظری، به اجرای نوین این طرح در سطح شهر خبر داد و خاطر نشان کرد: برای ایجاد انگیزه و بالاتر بردن سطح استقبال از تفکیک پسماند خشک از تر در محیط خانه، عوامل واحد تفکیک در مبداء با دریافت میزان مشخصی از اقلام خشک قابل بازیافت، هدایا و خدماتی اختصاصی به شهروند ارائه خواهند داد.
7389/616
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن