تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818905558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت ساوه: استقامت ملت گزینه روی میز ایران اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت ساوه: استقامت ملت گزینه روی میز ایران اسلامی است ساوه- ایرنا- امام جمعه موقت ساوه گفت: صبر و استقامت ملت گزینه روی میز ایران اسلامی در مقابل تهدیدها و تحریم های دشمنان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ˈعلی بدرخانیˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه ساوه افزود: هیچ گزینه ای در برابر حضور یکپارچه مردم در صحنه های مختلف انقلاب مقاومت نخواهد داشت.
وی با اشاره به این که تهدید نظامی دشمنان از گزینه های روی میز است، اظهار کرد: بیگانگان پیش از آن که این گزینه مورد تمسخر قرار گیرد آهسته آن را زیر میز بگذارند.
وی بیان کرد: پشتیبانی مردم ایران از دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر گزینه ای کارآمدتر است.
حجت الاسلام بدرخانی با اشاره به راهپیمایی باشکوه 22 بهمن گفت: تمام گزینه های دشمنان در برابر شرکت گسترده برای خلق حماسه ای جاودان بی اثر است.
وی افزود: ملت ایران امروز به سلاح ایمان، اراده، وحدت و همراهی با نظام اسلامی مجهز است که این مهم از سلاح اتمی کارآمدتر است.
امام جمعه موقت ساوه با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: مردم با فریاد مرگ بر آمریکا بار دیگر انزجار خود را از خوی استکباری اعلام و به سران کاخ سفید فهماند که با تهدید نمی توان ملت ایران را وادار به عقب نشینی کرد.
وی بیان کرد: ملت ایران با حضور پر شور در این راهپیمایی بار دیگر ثابت کرد که تعلق آنان به انقلاب و نظام با گذر زمان تضعیف نمی شود.
امام جمعه موقت ساوه با بیان این که راهپیمایی ملت ایران قابل مصادره جناحی و حزبی نیست، گفت: حضور تمام سلایق و گرایش ها نشان داد که همه حامی آرمان های انقلاب هستند.
وی افزود: مردم با این حضور دشمن شکن در 22 بهمن اعلام کردند که مسوولان کشور حق ندارند به بهانه عبور از تحریم ها عزت، سربلندی و استقلال ملتی را زیر سووال ببرند.
حجت الاسلام بدرخانی اظهار کرد: تیم مذاکره کننده ایرانی باید با اتکا به نیروی عظیم ملی محکم تر از قبل جلوی زیاده خواهی های غرب بایستد.
وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی بیان کرد: بزودی سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری اعلام خواهد شد که با توجه به ظرفیت های درونی کشور می توان به آن دست یافت.
حجت الاسلام بدرخانی گفت: این سیاست نقشه راهی است که می تواند به یاری خداوند در تولید، توزیع و مصرف شاکله اقتصاد کشور را شکوفا کند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن حمایت از انقلاب مردم بحرین اظهار کرد: از رژیم آل خلیفه می خواهیم که به خواسته های مشروع مردم توجه کرده و غربی ها نیز این گونه با دموکراسی تبعیض آمیز برخورد نکنند.ک/2
7337/686
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن