تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819420059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افکار عمومی در انتظار نتیجه پرونده تامین اجتماعی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: افکار عمومی در انتظار نتیجه پرونده تامین اجتماعی
کد خبر: ۳۷۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸ - 14 February 2014


سخنگوی کمیسیون اجتماعی در مجلس هشتم، گفت: مجلس نهم با جدیت پرونده تخلفات سازمان تامین اجتماعی را مورد پیگیری قرار داد که نتیجه آن نیز به قوه قضاییه ارسال شد لذا این قوه باید هر چه سریعتر نتیجه را برای افکار عمومی مشخص کند.

سید جواد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر حساسیت پرونده تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، گفت: اموال و دارایی‌های سازمان تامین اجتماعی متعلق به کارگرانی است که در طول سالیان متمادی سرمایه‌های خود را جمع آوری کرده و در اختیار این سازمان قرار داده‌اند، اما متاسفانه در مقطعی از زمان مدیران تامین اجتماعی به نوعی از اعتماد کارگران سوء استفاده کرده است.

نماینده مردم کنگاور، صحنه، هرسین، بیستون و دینور در مجلس هشتم شورای اسلامی٬ با اشاره به ارجاع پرونده تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی به قوه قضاییه، تصریح کرد: مجلس نهم با جدیت پرونده تخلفات سازمان تامین اجتماعی را مورد پیگیری قرار داد و نتیجه آن را نیز به قوه قضاییه ارسال کرد، بنابراین این قوه باید هرچه سریعتر برای مردم و افکار عمومی مشخص کند که آیا واقعا تخلفی در این سازمان انجام شده است یا خیر.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی، سازمانی است که کارمندان و کارگران باید به آن اعتماد کنند٬ تصریح کرد: ‌قوه قضاییه موظف است هرچه سریعتر به موضوع تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی رسیدگی کند، اما به دلیل آنکه تحقیق و تفحص از این سازمان از طریق مجلس به قوه قضاییه ارسال شده، بدون شک مجلس نیز وظیفه خود می‌داند تا این موضوع را پیگیری کند.

عضو هیات تطبیق مصوبات دولت با قانون در مجلس شورای اسلامی، درباره تسریع در روند رسیدگی به پرونده تخلفات تامین اجتماعی به دلیل ارجاع آن از سوی مجلس به قوه قضاییه، گفت: باید اذعان کرد چنین پرونده‌هایی که افکار عمومی و ذهن بسیاری از مردم  معطوف به آن است ضرورت دارد که در اولویت کاری قوه قضاییه قرار گیرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن