تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801773619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وجود 7500 مستمری بگیر در ورامین/ رضایت 85درصد شهروندان از عملکرد تامین اجتماعی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران بندی خبر داد:
وجود 7500 مستمری بگیر در ورامین/ رضایت 85درصد شهروندان از عملکرد تامین اجتماعی
ورامین - خبرگزاری مهر: رییس تأمین اجتماعی ورامین از وجود هفت هزار و 500 مستمری بگیر در این شهرستان خبر داد و گفت: خدمات تأمین اجتماعی با آینده مردم در ارتباط است به همین دلیل عملکرد این سازمان تأثیر زیادی در زندگی مردم خواهد داشت.



به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز اصغر بندی در حاشیه دیدار با امام جمعه ورامین با اشاره به خدمات سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی خدمات رسانی به قشر محروم جامعه است که سازمان تأمین اجتماعی در این زمینه قدم های موثری را برداشته است.

رییس تأمین اجتماعی شهرستان ورامین  با اشاره به خدمات سازمان تأمین اجتماعی در شهرستان ورامین اظهار داشت: 250 هزار بیمه شده اصلی و تبعی در منطقه ورامین، تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و هفت هزار کارگاه در سطح این منطقه فعال است که پنج هزار و 300 واحد آن در شهر ورامین مستقر هستند.

بندی گفت: در اسلام هیچ حسنه‌ای بالاتر و محبوب‌تر از این نیست که بنده‌ مؤمنی را خوشحال کند، لذا خدمات گسترده کارکنان تأمین‌اجتماعی که آیات و روایات بسیاری بر ارزش این فعالیت‌ها تأکید دارد، قابل تحسین است.

وی ادامه داد: هفت هزار و 500 مستمری بگیر تحت پوشش تأمین اجتماعی در ورامین وجود دارد البته با احتساب خانواده های آنان، این آمار به 50 هزار نفر می رسد، همچنین سه پلی کلینیک و یک بیمارستان در این منطقه تحت نظر تأمین اجتماعی مشغول به خدمت رسانی هستند.

بندی اضافه کرد: خدمات تأمین اجتماعی با آینده مردم در ارتباط است به همین دلیل عملکرد این سازمان تأثیر زیادی در زندگی مردم خواهد داشت و نحوه برخورد پرسنل تأمین اجتماعی با مردم بسیار مهم است و باید همواره با روی خوش و چهره ای خندان به پرونده های اعضای این سازمان رسیدگی کرد.

این مسئول تأکید کرد: کارکنان تأمین‌اجتماعی در ورامین با پاسخگویی شفاف و راهنمایی مطلوب مراجعه‌کنندگان و از طرفی تعامل مطلوب با مسئولین توانسته‌اند اهداف عالی این سازمان که خدمت‌رسانی به آحاد جامعه است را تحقق بخشند.

بندی افزود: یک سوم جمعیت ورامین در حوزه کار تأمین اجتماعی قرار دارند و در نظرسنجی که در استانداری انجام شد بیش از 85 درصد مردم از عملکرد این اداره در ورامین ابراز رضایت کردند که امید است با تلاش بیشتر میزان رضایتمندی مردم ورامین افزایش یابد.

وی عنوان کرد: بیمه تامین اجتماعی با توجه به برخورداری از تعدادی بالای بیمه شدگان، نقش مهمی را در حوزه تامین هزینه های مردم به ویژه در بخش بهداشت و درمان بر عهده گرفته است و خدمات بیمه تامین اجتماعی در بخش های مختلف جامعه قابل تقدیر است.

بندی بیان کرد: مقوله تامین اجتماعی و رفاه عمومی موضوعی است که امروزه در تمام دنیا مورد توجه مسئولین بوده و سعی دارند با یک برنامه ریزی دقیق زمینه هر چه بیشتر رفاه و آسایش عمومی مردم خود را فراهم کنند.

این مسئول گفت: با توجه به اینکه تمام دغدغه مقام معظم رهبری و همه مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رفع مشکلات مردم در حوزه رفاه و تامین اجتماعی بوده است، باید در رفع مشکلات رفاهی و تامین اجتماعی شهروندان تلاش دو چندان کرد.


۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۵:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن