تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش برای اعمال تحریم بیشتر علیه ایران در آمریکا رو به افول است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تلاش برای اعمال تحریم بیشتر علیه ایران در آمریکا رو به افول است تهران - ایرنا - تلاش برای اعمال تحریم بیشتر علیه ایران در آمریکا رو به افول رفته است و نشانه ای از این که این تلاش ها به نتیجه برسد، دیده نمی شود.


به گزارش ایرنا، 104 عضو مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای به باراک اوباما از رویکرد دیپلماتیک او درباره مناقشه هسته ای ایران حمایت کرده اند و از دیگر اعضای کنگره خواسته اند که تحریم های بیشتری علیه ایران وضع نکنند.
بی.بی.سی در گزارشی با اشاره به این مطلب افزود:باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در چهار ماه گذشته بارها تاکید کرده است که اگر سنا قانونی برای تشدید تحریم ایران تصویب کند، آن را وتو خواهد کرد.
در یکی دو هفته گذشته گمانه زنی ها هر چه بیشتر به این سمت رفته است که تلاش بعضی اعضای سنا تحت حمایت لابی اسرائیل برای پیش بردن لایحه ˈایران عاری از سلاح هسته ایˈ به نتیجه نمی رسد و نامه اخیر 104 عضو مجلس نمایندگان آمریکا می تواند نشانه ای دیگر از افول این تلاش ها باشد.
البته این نامه توسط چهار تن از نمایندگان حزب جمهوری خواه و یکصد تن از حزب دموکرات هستند.
در روزهای گذشته سخن از این بوده که در کنگره آمریکا تلاش هایی برای تصویب یک قطعنامه غیرالزام آور می شود تا دست دولت آمریکا را در مذاکرات نهایی با ایران برای رسیدن به یک توافق جامع درباره برنامه هسته ای ببندد.
این قطعنامه خواستار این است که دولت آمریکا به طور کلی غنی سازی را برای ایران ممنوع کند و خواستار برچیده شدن تاسیسات آب سنگین اراک باشد در حالی که حداقل در توافق شش ماهه که اکنون در جریان است،ایران به غنی سازی ادامه می دهد.
ایرانم**1021 ** 1917
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن