تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

والیبال شهرداری ارومیه مغلوب هرمزگان ولی پلی آفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

والیبال شهرداری ارومیه مغلوب هرمزگان ولی پلی آفی شد ارومیه - ایرنا - تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر والیبال با وجود شکست 3 بر 2 برابر المهدی هرمزگان با کسب یک امتیاز لازم به مرحله پلی آف صعود کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، دو تیم شهرداری ارومیه و المهدی بندرعباس از نظر امتیاز شرایط صعود به مرحله پلی اف را داشتند ولی در نهایت تیم ارومیه با کسب یک امتیاز بازی راهی مرحله پلی آف شد.
شاگردان یداله کارگرپیشه در این بازی در ست های اول و سوم با امتیازات ( 25 - 18)، ( 25 بر 16) به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازات ( 25 -21)، ( 25 - 22) و (15 - 6 ) مغلوب میزبان خود شدند.
المهدی با 27 امتیاز به کار خود در دور مقدماتی لیگ برتر والیبال پایان داد و از صعود به مرحله پلی آف بازماند ولی با پیروزی در این دیدار توانست با کسب دو امتیاز از خطر سقوط به لیگ دسته یک رهایی یابد.
حمید حق بین نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت و حسین پورکاشیان و کیوان عابدزاده نیز به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این بازی حساس را انجام دادند که در این دیدار بازیکنان تیم ارومیه دو بار کارت زرد دریافت کردند.
محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال به عنوان نماینده ویژه سازمان لیگ و فدراسیون در این مسابقه حضور داشت و بر آن نظارت کرد.
مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال از روز چهارشنبه سی ام بهمن ماه آغاز می شود و تیم باریچ اسانس کاشان که با 49 امتیاز در صدر جدول قرار دارد در مرحله یک چهارم نهایی برابر شهرداری ارومیه صف آرایی می کند.
7126/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن