تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805513909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی ۷۰ چادر در دو روستای زلزله زده کیش/ زلزله زدگان در مصلا اسکان یافتند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
برپایی ۷۰ چادر در دو روستای زلزله زده کیش/ زلزله زدگان در مصلا اسکان یافتند

برپایی ۷۰ چادر در دو روستای زلزله زده کیش/ زلزله زدگان در مصلا اسکان یافتند
در پی وقوع دو زلزله 4.3 و 5 ریشتری کیش، زلزله زدگان این جزیره در مصلای نماز جمعه و یا در چادرها اسکان یافتند.
به گزارش نامه نیوز، مرتضی مرادی‌پور، مدیرکنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر به فارس گفت: به دلیل وقوع ۳ زلزله در ۲۰ کیلومتری کیش، ۷۰دستگاه چادر برای افرادی که از ترس زلزله حاضر به سکونت در منازل نیستند، در دو روستا برپا شد.

‌روز گذشته 20 کیلومتری جزیره کیش، 3 مرتبه لرزید اما با ارزیابی نیروهای امدادی هیچ خسارتی گزارش نشد.
تنها در دو روستای گرزه و بوچیر ترک‌خوردگی دو منزل مسکونی گزارش شد و به دلیل اینکه مردم ترسیده بودند و حاضر نبودند شب را در منازل خود سپری کنند با تشکیل جلسه شورای هماهنگی در ساعات پایانی شب در این دو منطقه 70 دستگاه چادر امدادی بر پا شد.

زمین لرزه 5 ریشتری کیش خسارت نداشت ابراهیم رضوانی، دبیر ستاد بحران جزیره کیشبه ایرنا گفت: دومین زمین لرزه دیروز پنجشنبه که با شدت پنج ریشتر این جزیره را تکان داد همانند زمین لرزه نخست ، خسارت جانی یا مالی نداشت. با این وجود، به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همه دستگاه های فعال در این جزیره به حالت آماده باش درآمده اند.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در مورد نگرانی برخی شهروندان مبنی بر احتمال وقوع واقعه ای شبیه سونامی در این جزیره گفت: این واقعه در نقاط همجوار اقیانوس ها رخ می دهد و با توجه به این که جزیره کیش در آب های خلیج فارس واقع شده است در این مورد نباید نگران بود.
محسن آسوبار، مدیر جمعیت هلال احمر جزیره کیش هم گفت: گروه های ارزیابی این جمعیت به کانون وقوع دو زمین لرزه امروز اعزام شده اند و تاکنون خسارتی گزارش نشده است.ترک خوردگی جزئی دیوارهای دو واحد مسکونی
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به ایرنا گفت: بر اساس اعلام گروه های اعزامی هلال احمر به منطقه زلزله زده جزیره کیش این زلزله پنج ریشتری خسارت مالی و تلفات جانی به همراه نداشته است.
ناصر چرخ ساز ضمن تشریح آخرین ارزیابی ها و اقدامات انجام شده از سوی گروه های اعزامی هلال احمر در منطقه زلزله زده و روستاهای اطراف آن گفت: این گروه های ارزیاب با ارزیابی های انجام شده در روستاهای گرزه، کلات و بل عسگر اعلام کردند که دو روستای نخست، بدون خسارت بوده و در روستای سوم نیز فقط دو واحد مسکونی ترک خوردگی جزئی در دیوارها داشته است.
نیروهای امدادرسان این جمعیت به منظورانجام حمایت های روانی و روان شناختی پس از زلزله کنار ساکنین محلی و روستایی جزیره کیش در سه روستای یادشده ، حضور دارند و مشغول ارایه این خدمات به روستاییان هستند. مصلای کیش به محل اسکان برای زلزله زدگان این جزیره تبدیل شد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به ایرنا گفت:در پی وقوع زلزله پنج ریشتری در این جزیره مصلای نماز جمعه با تجهیز امکاناتی از جمله چادر به محل اسکان برای زلزله زدگان تبدیل شده است.
علی اصغر مونسان افزود: با وجود این که دو زمین لرزه هیچ خسارت مالی و جانی در پی نداشت برای حفاظت امنیت و رفاه شهروندان این مکان آماده شده است تا خانواده هایی که از حضور در منازل خود هراس دارند در این محل اسکان یابند.
رییس ستاد بحران منطقه آزاد کیش بیان کرد: با توجه به این که کیش یک منطقه گردشگری است و همه روزه تعداد زیادی از هموطنان به این جزیره سفر می کنند هم اینک همه دستگاه های اجرایی مستقر در جزیره در حال آماده باش هستند و تمهیدات لازم برای عرضه خدمات مناسب به ساکنان و گردشگران کیش اندیشیده شده است و آمادگی کامل وجود دارد.
مونسان پس از وقوع دو زمین لرزه از مناطق مختلف این جزیره بازدید کرد.
دو زمین لرزه ساعت 9 و 43 دقیقه و همچنین ساعت 12 و یک دقیقه دیروز پنجشنبه به ترتیب با شدت چهار و سه دهم و دیگری با قدرت پنج ریشتر جزیره کیش در آب های خلیج فارس را لرزاند.



1392/10/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن