تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819100320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز اطلاع رسانی دارو و سموم در مازندران راه اندازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران
مرکز اطلاع رسانی دارو و سموم در مازندران راه اندازی شد
ساری - خبرگزاری مهر:‌مرکز اطلاع رسانی دارو و سموم با همکاری معاونت دارو و غذا در دانشکده داروسازی علوم پزشکی مازندران عصر امروز با حضور رئیس دانشگاه و مسولین دانشگاه علوم پزشکی مازندران افتتاح گردید .



به گزارش خبرنگار مهرٰ رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران عصر چهارشنبه در این مراسم ضمن قدردانی از دست اندر کاران راه اندازی سامانه 1490 گفت: مردم از لحاظ دارویی نیاز به اطلاع رسانی و آگاهی دارند چرا که در برخی موارد ناخوانا بودن دستخط ها برای مردم و داروسازان مشکل می شود. قاسم جان بابایی افزود: این طرح در دانشگاه شهید بهشتی تهران با موفقیت انجام شد و امیدواریم این طرح در مازندران نیز باکمک دانشجویان phd و رزیدنتهای داروسازی با موفقیت انجام شود. معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این مراسم با اشاره به این که این سیستم گویا دراکثر استانها راه اندازی شده است گفت: شماره این سیستم 1490 و به صورت رایگان با هدف کمک به اطلاع رسانی دقیق داروئی و خدمات درمانی در خدمت مردم است. محمد آزاد بخت با اشاره به اینکه در مرحله اول این طرح روزی 200 تا 800 تماس در روز ودر هفته تا 300 هزار تماس را داشته باشیم پیش بینی شده است افزود: این رکورد برای شروع کار بسیار خوب است. معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: در هر روز 2 رزیدنت و یک استاد همراه با تجهیزات کامپیوتری و اطلاع رسانی دقیق آماده ارائه خدمات دارویی به افرادی است که نیازمند راهنمایی هستند. وی گفت: 10 نفر رزیرنت دارو سازی تاکنون برای ارائه خدمت در این سیستم ثبت نام کرده اند که این تعداد با توجه به تماسها افزایش می یابد. آزاد بخت تاکید کرد: این سیستم همزمان به 100 تماس پاسخگو است  و در مراحل بعدی و با پیشرفت این برنامه از دانشجویان در بخشهای دارو و غذا استفاده های بیشتری می a,n. وی در پایان گفت :سامانه 1490 علاوه بر خدمات دارویی به شکایات دارویی و کم فروشی و گران فروشی دارویی نیز رسیدگی می کند .


۱۳۹۲/۱۱/۲۳ - ۱۹:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن