تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803365875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشای راز مخوف مدال های خونین قهرمان رزمی کار پس از پنج سال


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
افشای راز مخوف مدال های خونین قهرمان رزمی کار پس از پنج سال
مدال‌های خونین قهرمان رزمی‌کار راز مخوفی داشت که پنج سال در دل همسرش نهفته بود. به گزارش نامه نیوز به نقل از سرویس حوادث جام نیوز، مدال‌های خونین قهرمان رزمی‌کار راز مخوفی داشت که پنج سال در دل همسرش نهفته بود. در یک جنایت خاموش مهمان خانه مرد رزمی‌‌کار به قتل رسید و جسدش در بیابان آتش‌زده شد.


ساعت 6 عصر 11 اسفندماه سال 86 جسد سوخته مردی در اتوبان تهران-قم پیدا شد و یک جنایت آتشین را پیش روی بازپرس جنایی پایتخت قرار داد.


در صحنه پیداشدن جسد سوخته هیچ مدرک شناسایی‌ای به دست نیامد و بررسی صحنه جرم نشان داد مرد ناشناس ابتدا در جای دیگری کشته شده و عاملان جنایت جسد را به بیابان انتقال داده و در آنجا به آتش کشیده‌اند.


مأموران با دستور بازپرس شعبه 2 دادسرای امور جنایی تهران به تجسس‌های ویژه‌ای پرداختند و در بررسی آلبوم مردان گمشده پی‌بردند همزمان با پیدا شدن جسد مرد سوخته، زنی نزد پلیس رفته و ادعا کرد شوهرش آخرین بار خانه را ترک کرده و دیگر برنگشته است.


این زن به مأموران گفت: ناصر شغلش آزاد بود و صبح روز گذشته تلفنی با یکی از آشنایان صحبت کرد و سپس از خانه بیرون رفت. ساعت‌ها از رفتن همسرم می‌گذشت اما خبری از وی نشد چرا که سابقه نداشت وی وقتی از خانه بیرون می‌رود برای ناهار برنگردد. در حالی که دلواپس بودم چندین بار به موبایلش زنگ زدم اما خاموش بود، می‌ترسم اتفاق بدی برایش رخ داده باشد.


با ادعاهای این زن مشخص شد جسد سوخته، هیچ‌کس جز ناصر نیست. بدین ترتیب، پلیس در تحقیقات میدانی دریافت یک زن و مرد آخرین بار تلفنی با ناصر در ارتباط بوده‌اند. بدین ترتیب این زوج که سودابه و اصغر نام دارند به عنوان نخستین مظنونان پرونده جسد سوخته به دادسرای امور جنایی تهران احضار شدند. اصغر که رزمی‌کار است، در بازجویی‌ها گفت: ناصر از دوستان صمیمی‌ام بود طوری که با من رفت و آمد خانوادگی داشت، از آنجا که چند مدال و جام قهرمانی گرفته بودم از ناصر خواستم آن‌ها را برایم بفروشد و قرار بر این شد وی با همسرم سودابه هماهنگ باشد و من از ناپدیدشدن ناصر اطلاعی ندارم.


مأموران با توجه به اعتراف‌های این مرد رزمی‌کار، سودابه را نیز تحت بازجویی قرار دادند. این زن در بازجویی‌ها گفت: ساعت 6 صبح 11 اسفند 86 ناصر با من تماس تلفنی گرفت و گفت: می‌خواهم برای گرفتن مدال‌ها و جام به خانه‌تان بیایم اما از آنجا که شوهرم در خانه نبود، به وی گفتم روز دیگری بیاید تا اصغر هم باشد، باور کنید من از مرگ وی هیچ خبری ندارم.
با توجه به این‌که اسناد و مدارک قانونی مبنی بر این‌که این زن و شوهر در قتل ناصر دخالت داشته‌اند وجود نداشت، بازپرس پرونده آن‌ها را آزاد کرد و تلاش پلیس در شاخه‌های مختلفی برای ردیابی و دستگیری عاملان جنایت آتشین ادامه داشت اما به بن‌بست خورد.


24 بهمن ماه سال 91 اصغر پای در دادسرای چالوس گذاشت و از سودابه به خاطر خیانت شکایت کرد.


سودابه به خاطر خیانت به همسرش تحت بازجویی قرار گرفت. سرانجام پس از گذشت پنج سال پرده از راز یک جنایت آتشین برداشت و گفت: یازدهم اسفندماه سال 86 ناصر با من تماس تلفنی گرفت و برای خرید مدال و جام شوهرم به خانه‌مان آمد، وقتی دید در خانه تنها هستم با زور مرا تسلیم خواسته‌های سیاهش کرد.


بر سر همین موضوع از وی کینه به دل گرفته و به فکر انتقام افتادم و در آشپزخانه چندین ضربه چاقو به سینه‌اش زدم. سپس با شوهرم تماس گرفتم و موضوع قتل را به وی اطلاع دادم، وی باور نمی‌کرد چرا که من شیشه مصرف می‌کنم و تصورش این بود دچار توهم شده‌ام و دروغ می‌گویم. بنابراین با داوود که دوست خانوادگی‌مان است تماس گرفتم و از وی کمک خواستم.


وقتی داوود به خانه‌مان آمد با کمک وی جسد ناصر را با خودروی پرایدش به اتوبان تهران-قم منتقل کردیم و در آنجا با ریختن بنزین جسدش را به آتش کشیدیم و خودرویش را نیز همانجا رها کردیم. شوهرم وقتی به خانه آمد و قطرات خون را دید باورش شد من ناصر را به قتل رسانده‌ام.


این زن در بازجویی‌ها مدعی شد داوود چند سال پیش دست به خودکشی زده است. زن شیشه‌ای وقتی به قتل دوست همسرش اعتراف کرد، برای انجام تحقیقات بیشتر به دادسرای امور جنایی تهران انتقال یافت.
سودابه در بازجویی‌ها جرمش را به گردن گرفت و روانه زندان شد همچنین اصغر نیز به خاطر پنهان کردن مدارک جرم تحت بازجویی قرار گرفت.


آرش سیفی دادیار اظهارنظر دادسرای جنایی تهران با مطالعه و بررسی دقیق این جنایت آتشین پرونده را با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاد. / ایران




1392/10/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن