تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803009219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت 8 رزمی کار قمی در مسابقات جوجیتسو و کوبودو قهرمانی کشور


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم محمدزاده به مهر خبر داد:
رقابت 8 رزمی کار قمی در مسابقات جوجیتسو و کوبودو قهرمانی کشور
قم - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت ورزش های رزمی استان قم از رقابت هشت رزمی کار قمی در مسابقات جوجیتسو و کوبودو قهرمانی مردان کشور خبر داد.



جواد محمدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: امسال نیز با موفقیت و درخشش قابل توجه رزمی‌کاران قمی در پیکارهای داخلی و برون مرزی همراه بوده و امیدواریم که در روزهای باقی مانده از سال 92 نیز بتوانیم به روند رو به پیشرفت رزمی قم ادامه بدهیم. وی در ادامه به حضور ورزشکاران اعزامی قم در پیکارهای جوجیتسو و کوبودو قهرمانی کشور اشاره کرد و یاد آور شد: در ادامه توفیقات ورزش رزمی قم، رزمی‌کاران قمی به این رقابت ها رفته اند تا با انگیزه و آمادگی بالایی که دارند در رقابت با حریفان خود به مدال دست یابند. رئیس هیئت ورزش های رزمی استان قم ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های رزمی، پیکارهای جوجیتسو و کوبودو قهرمانی کشور در دو بخش اجرای فرم سلاح و مبارزه و با شرکت برترین‌های این رشته از استان‌های مختلف برگزار خواهد شد. وی تصریح کرد: در حال حاضر ورزشکاران متعددی در رشته‌های مختلف رزمی و در سبک‌ها و رشته‌های گوناگون نظیر جوجیتسو، کوبودو، کیک بوکسینگ، ووینام و چندین سبک دیگر مشغول به فعالیت هستند و امید است که در این دوره نیز شاهد موفقیت‌های چشمگیر آنها در مسابقات باشیم. محمدزاده با اشاره به ترکیب تیم اعزامی هیئت ورزش های رزمی قم به این پیکارها افزود: تیم اعزامی هیئت‌ ورزش‌های رزمی استان قم به پیکارهای جوجیتسو و کوبودو قهرمانی کشور را هشت نفر از رزمی‌کاران توانمند استان تشکیل می‌دهند. وی عنوان داشت: یوسف فرج اللهی، حسین دهقانی، مهدی یزدی، محمد بیژنی راد و محمدحسین فکری نفراتی هستند که در رشته جوجیتسو عضو تیم قم به شمار می روند، ضمن اینکه جواد حیدرحسینی، محمدجواد خوشدانی و مهدی حاجی باقری در بخش کوبودو سلاح سرد به مصاف رقبا خواهند رفت. محمدزاده در ادامه تاکید کرد: در سال جاری رزمی‌کاران قم در پیکارهای قهرمانی کشور عملکرد کم‌نظیری داشته و در تمام رقابت‌هایی که طبق تقویم فدراسیون ورزش‌های رزمی در نقاط مختلف کشور برگزار شد، شاهد کسب مدال و روی سکو رفتن آنها بوده ایم. رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم عنوان کرد: در کنار موفقیت‌های چشمگیر و قابل توجه در پیکارهای داخلی، ورزشکاران رزمی قم در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی نیز موفقیت‌های ارزنده‌ای کسب کرده‌اند که مهم‌ترین‌ آنها به درخشش رزمی کاران قمی و توفیق آنها در کسب مدال های رنگارنگ از مسابقات جهانی ووینام در کشور فرانسه باز می گردد. وی اضافه کرد: در رقابت‌های جهانی ووینام که تابستان امسال در شهر پاریس کشور فرانسه برگزار شد، خانم‌ خدیجه رضایی و آقایان علی مختاری، محمدجواد صادق و رضا اکرام فرد نمایندگان ملی پوش استان قم موفق به کسب مدال‌های طلا و نقره جهان شدند تا یک طلا و سه نقره جهانی در کارنامه رزمی قم به ثبت برسد.  


۱۳۹۲/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن