تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819528635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش آلاینده‌ ها تا شنبه در کلانشهر‌ها؛ آغاز بارش ها از یکشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: افزایش آلاینده‌ ها تا شنبه در کلانشهر‌ها؛ آغاز بارش ها از یکشنبه


برابر اعلام کارشناس سازمان هواشناسی، پیش‌ بینی‌ می شود افزایش آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی و کلانشهر‌ها، از امروز تا شنبه به شکلی که برای فردا غبار محلی به جای غبار صبحگاهی در طول روز مشاهده شود. همچنین این افزایش آلاینده‌ها برای پایتخت نیز محسوس است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور گفت: بعدازظهر امروز، چهارشنبه، 23 بهمن 1392، از جنوب کشور، شامل هرمزگان، تنگه هرمز، کرمان، فارس و غرب سیستان و بلوچستان بارندگی آغاز می شود.
هوا
وی افزود: برای استان‌های شمالی از جمله گلستان و مازندران، بارش برف برای امروز پیش‌ بینی‌ شده و بارش باران خفیف تر برای فردا در نیمه شرقی سواحل دریای عمان رخ می دهد.   کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روند افزایش دما را نیز تا پایان هفته پیش‌ بینی می‌کنیم و در بیشتر مناطق کشور، دمای هوا افزایش می یابد و جوی پایدار از فردا در کشور حاکم می شود و از یکشنبه، موج تازه بارشی وارد کشور خواهد شد؛ با این حال، اکنون افزایش آلاینده‌ ها را در کلانشهر‌ها شاهد هستیم.

 


چهار شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن