تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821331398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیل خروشان مردم در راهپیمایی 22 بهمن نظام استکبار را ناامید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر 92، حماسه وحدت و امید سیل خروشان مردم در راهپیمایی 22 بهمن نظام استکبار را ناامید کرد همدان - ایرنا - مدیرکل آموزش وپرورش همدان گفت: سیل خروشان مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دشمنان اسلام و نظام استکبار را ناامید کرد.


به گزارش ایرنا ˈعبدالرضا فولادوندˈ روز چهارشنبه در آیین جشن انقلاب در اداره کل آموزش و پرورش همدان افزود: مردم ایران به دور از هر گونه اختلاف سلیقه و برای مقابله با دشمنان در صحنه حاضر می شوند و به میدان می آیند.
وی با بیان اینکه کشور ایران در سایه وحدت و همبستگی به این موفقیت ها دست یافته است گفت: برای تقویت دولت، این وحدت باید حفظ شود همانگونه که مقام معظم رهبری بر آن تاکید فراوان دارند.
فولادوند اضافه کرد: وحدت واقعی و احترام به رای مردم رمز پیروزی است و ایمان ، رهبری و مردم سه حلقه پیروزی انقلاب بوده است و برای رسیدن به اهداف عالی نظام نیز باید این سه اصل مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه دولت ، نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بین الملل به اوج و جلال رسانده است اما افرادی نسبت به دولت کم لطف هستند افزود: مقام معظم رهبری با تمام قوا از دولت منتخب حمایت می کنند.
وی گفت: همه مسوولان باید با پیروی از مقام معظم رهبری از دولت حمایت کنند و برای رسیدن به اهداف نظام منافع ملی باید مورد حمایت قرار گیرد.
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران 17 سال قبل از پیروزی و با وفات آیت الله بروجردی در سال 41 کلید خورد و در 15 خرداد سال 42 قیام همیشه زنده تاریخ شکل گرفت.
مدیر کل آموزش و پرورش همدان گفت: در 13 آبان 43 امام خمینی (ره) تبعید شد که در این مدت امام با وحدت بین حوزه و دانشگاه پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران را بنیان نهاد.
فولادوند افزود: امام خمینی (ره) با تکیه بر مردم به پیروزی رسید و وحدت کلمه رمز موفقیت این پیروزی بود که باید تداوم داشته باشد.
وی با تشریح برنامه های آموزش و پرورش گفت: پرسشگری در سطح مدارس باید توسعه یابد و این پرسشگری در بین مدیر و کارمندان نیز مطرح شود تا راهکار مناسبی برای رفع مشکلات ارایه شود.
وی با بیان اینکه آرامش باید به آموزش و پرورش باز گردد گفت: این مجموعه باید مصوبات هیات دولت را اجرایی کند و مجری طرح های دولت باشد و برنامه های کلان و خرد را اجرایی کند.
وی با بیان اینکه همه زیر چتر ولایت هستند افزود: آموزش و پرورش مختص طیف خاصی نیست و باید به مصلحت آن توجه شود.
فولادوند گفت: همه باید برای اهداف نظام صادقانه گام بردارند و به دنبال منافع شخصی خود نباشند و دولت منتخب مردم را زیر سوال نبرند.
7523/551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن