تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استمداد فرماندارجدید بوشهر ازنیروهای فعال این شهرستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استمداد فرماندارجدید بوشهر ازنیروهای فعال این شهرستان بوشهر- ایرنا - فرماندارجدید بوشهرگفت: از همه فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و نخبگان دانشگاهی، اصحاب رسانه با هر سلیقه و نگاهی می خواهم با پیشنهادها و هرگونه نقد و نظر سازنده خدمتگزار خود را در توسعه شهرستان کمک کنند.


به گزارش ایرنا، حسن ابراهیمی روز چهارشنبه درآیین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان بوشهر افزود: در فرمانداری به روی همه مردم باز است و همه افراد درچارچوب ارزش های حاکم بر نظام در فعالیت های خود مورد حمایت قانون قرارخواهند گرفت.
وی اضافه کرد: تلاش برای تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید، عمل به وعده های رییس جمهوری، منشور حقوق شهروندی و حفظ و کرامت و شخصیت مردم، تحصیل رضایت مردم و تعدیل هرآنچه باعث نارضایتی و رنجش خاطر مردم خواهد شد از مه مترین برنامه های فرمانداری در دوره جدید خواهد بود.
ابراهیمی اظهارکرد: تلاش برای تحقق نگاه عقلانی و رویکرد اولویت های استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان بوشهر، تاکید براستقرار نظم و امنیت و ایجاد محیطی امن برای همه اقشارجامعه، حمایت از فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای اقشارمختلف جامعه درچارچوب نظام و ارزش های حاکم برآن از دیگر برنامه های فرماندارجدید است.
وی گفت: محور و مبنا قرادادن اعتدال در عمل و نظر، فراخواندن همه به مدارا، سعه صدر و دوراندیشی برای تحقق اهداف کلان و ارایه الگویی از رفتار اسلامی، بهره گیری از فرصت ها و ظرفیت های موجود به منظور توسعه شهرستان و تعامل با شوراهای اسلامی شهر و روستا برای پیشبرد امور شهری و روستایی نیز مورد توجه جدی قرارمی گیرد.
فرمانداربوشهر تاکید کرد: توسعه شهرستان برمبنای مشارکت مردم و براساس منطق دانایی محور، ایجاد فضای همدلی میان گروه ها و سلایق مختلف برمحور رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، فراهم کردن زمینه پویایی و فعالیت جوانان و حمایت از شکل گیری تشکل های مردم نهاد در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی از دیگر برنامه هایی است که دراین دوره برآن تاکید خواهد شد.
ابراهیمی تصریح کرد: رسیدن به این اهداف نیازمند همدلی و همراهی همگان است.
فرماندار سابق بوشهر نیز گفت: در دوره ای که فرماندار بوشهر بودم تلاش شد آنچه تکلیف سازمانی بود به بهترین شکل انجام شود.
غلامحسین خسروی اضافه کرد: در طول تصدی این مسوولیت تلاش شد با پشتیبانی همه مدیران شرایط به نحو مطلوبی رقم بخورد تا به تکالیف دولت اسلامی برای خدمتگزاری به مردم محقق شود.
وی افزود: هم اکنون شرایط امنیتی شهرستان مطلوب است هرچند می توان با اقداماتی ویژه این شرایط شکل مطلوب تری به خود بگیرد.
خسروی یادآورشد: درحوزه اجرایی هم تلاش شده شرایط به نحو مطلوبی رقم بخورد و میزبانی سال گذشته از مهمانان نوروزی در سالی که بیشترین مسافر نوروزی را در استان داشتیم نشان دهنده این شرایط مطلوب است.
وی بیان کرد: انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری و شورای اسلامی نیز به شکل مطلوبی برگزارشد و بازشماری تعدادی از صندوق های آرا نیز نشانه پاکدستی و امانت داری مجریان انتخابات بود.
در این آیین حسن ابراهیمی به عنوان فرماندارجدید بوشهر معرفی و از تلاش های غلامحسین خسروی تشکر و قدردانی شد.
غلامحسین خسروی نیز به سمت مشاور فرهنگی استاندار بوشهر منصوب شد. ک/2
632/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن