تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819248994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماموران انتظامی کردستان رشوه 20 میلیونی را رد کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ماموران انتظامی کردستان رشوه 20 میلیونی را رد کردند سنندج - ایرنا- معاون هماهنگ کننده انتظامی کردستان از رد رشوه 20 میلیون ریالی توسط ماموران یگان امداد شهرستان سنندج خبر داد.


سرهنگ عباس مسعودی روز چهارشنبه در این رابطه گفت: ماموران یگان امداد شهرستان سنندج حین گشت زنی در یکی از مناطق این شهرستان به یک دستگاه پراید مشکوک و خودرو را جهت بررسی های بیشتر متوقف کردند که در بازرسی از آن موفق به مقادیری ماده مخدر شیشه شدند و در این رابطه خودرو توقیف و سرنشین آن دستگیر شد.
وی افزود: حین انتقال متهمان، فردی با هویت معلوم به ماموران یگان امداد مراجعه و به آنان پیشنهاد 20 میلیون ریال رشوه در قبال آزادی متهمان را داد که با عزت نفس و صحت عمل ماموران، رشوه پیشنهادی رد و آن فرد نیز دستگیر شد.
صدور قرار 10 میلیارد ریالی برای مرد کلاهبردار
فرمانده انتظامی کامیاران هم از دستگیری یک کلاهبردار تحت تعقیب توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و افزود: این متهم مردی 32 ساله و دارای چندین فقره سابقه کیفری است که به اتهام کلاهبرداری شش میلیارد و 615 میلیون ریالی تحت تعقیب پلیس و مراجع قضایی قرار داشت.
هادی رفیعی کیا اظهار کرد: در این رابطه متهم تحویل مراجع قضایی شده و برای وی قرار 10 میلیارد ریالی صادر شد.
توقیف یک خودروی حامل تریاک در قروه
فرمانده انتظامی شهرستان قروه گفت: روز گذشته ماموران پاسگاه وینسار در حین اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه سواری آردی مشکوک شده و آن را جهت بررسی های بیشتر متوقف کردند.
سرهنگ هاشمی فر افزود: با تیزهوشی ماموران در بازرسی های انجام شده از خودرو مقدار زیادی ماده مخدر تریاک که به شیوه ای ماهرانه زیر صندلی خودرو جاسازی شده بود کشف و راننده خودرو دستگیر شد.
فرمانده انتظامی قروه با اشاره به توقیف خودرو اظهار کرد: با تکمیل پرونده، متهم نیز تحویل مرجع قضایی داده شد.ک/1
7348/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن