تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819920634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی پارک روستایی در بوستانها/ ایجاد کانکس بحران در روستاها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز بهادی خبر داد:
راه اندازی پارک روستایی در بوستانها/ ایجاد کانکس بحران در روستاها
کرج - خبرگزاری مهر: مدیرکل امور روستایی استانداری البرز از راه اندازی پارک روستایی در بوستانها و نیز تجهیز روستاهای استان به کانکس های بحران خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، آرش بهادی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست  این دفتر پیرامون فعالیت های صورت گرفته اظهار داشت: کاشت درخت وضو در محیط مساجد، کتابخانه ها و حسینیه های  روستایی، افزایش سرانه فضای سبز و.. نیز به عنوان برنامه های محوری این اداره کل در حال انجام است. وی از ایجاد پایگاه های هلال احمر ، تقویت دفاترICT  روستایی و راه اندازی پارک روستایی ویژه کودکان به عنوان برنامه های محوری این اداره کل در آینده نزدیک خبر داد.

وی گفت: در راستای نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش مسافرت به روستاهای مختلف ، آمادگی و تقویت روستا امری ضروری است.

وی افزود: توسعه خدمات IT  و دفاترICT  روستایی  به منظور همگام ساختن با آخرین فرایندهای ارتباطی در حال پیگیری و اجرا است.

این مسئول بیان کرد: از آنجا که تأکید معاون هماهنگی امور عمرانی نیز افزایش تعداد پایگاه های امدادی در نقاط روستایی و صعب العبور است، این مهم به صورت ویژه در دستور کار اداره کل امور روستایی استانداری البرز قرار گرفته است.

بهادری گفت: ایجاد کانکس بحران در روستاها و تجهیز آن به امکانات امری ضروری است که در حوادث ماهیت مدیریت آن بروز و ظهور می یابد؛ در این راستا در هر روستای استان کانکس بحران ایجاد خواهد شد.

مدیرکل امور روستایی استانداری البرز در ادامه طرح معاون هماهنگی امور عمرانی مبنی بر احداث پارک روستایی کودکان در بوستانهای روستایی را از دیگر برنامه های در دست اقدام این اداره کل برشمرد.
این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن