تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802887944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پارك قائم محله قائمشهر راه اندازي مي شود/ بودجه 60 ميليارد توماني شهرداري


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران حسيني:
پارك قائم محله قائمشهر راه اندازي مي شود/ بودجه 60 ميليارد توماني شهرداري
قائمشهر - خبرگزاري مهر: شهردار قائمشهر گفت: در دهه فجر سال جاری بهره برداری از پارک قائم محله با مساحت دو هزار و 600 متر مربع با وسایل بازی کودکان، وسایل بدنسازی، میز شطرنج و میز پینگ پنگ با هزینه بالغ بر 140 میلیون تومان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.



به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی عصر يكشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان قائم شهر، به برنامه های دهه فجر شهرداری قائم شهر اشاره کرد و افزود: در ایام دهه فجر از زمان ورود حضرت امام به کشور، رژه حدود 50 تاکسی درون شهری از میدان امام به میدان طالقانی، تجلیل از رانندگان نمونه تاکسی های درون شهری، برگزاری همایش شادی و پیامدهای اجتماعی، برای اولین بار تجلیل از قشر زحمت کش مدیریت شهری، رفتگران شهرستان، مراسم نور افشانی از برنامه های شهرداری می باشد. این مسئول از دیگر برنامه های دهه فجر، بهسازی پارک سید محله به مساحت 2500 متر مربع با هزینه بالغ بر 120 میلیون تومان با نصب وسایل بازی کودکان، وسایل بدنسازی، میز شطرنج، میز پینگ پنگ، نقاشی روی دیوار، که از نظر فضای سبز و روشنایی در حال اجراست و با توجه به شرایط آب و هوایی در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد. وی از بهره برداری فاز نخست تقاطع غیر همسطح الغدیر در کمربندی غربی خبرداد و گفت: هزینه اجرایی این پروژه 8 میلیارد تومان می باشد و تا این مرحله با 50 درصد چیشرفت فیزیکی در حال اجراست و فاز دوم آن هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد. شهردار قائم شهر به هزینه 3 میلیارد و 500 میلیون تومان برای پل و 7 میلیارد و 300 میلیون تومان برای غرامت و تسهیلات تاکنون برای احداث تقاطع غیر همسطح الغدیر اشاره کرد. حسینی، احداث زیر گذر عبور اسکند کلا زیر نظر اداره کل راه و شهرسازی، زیر گذر افرا قلم جزء برنامه های راه آهن شمال و زیر گذر ترک محله توسط شهرداری در حال اجراست و تصریح کرد: زیر گذر ترک محله با هزینه بالغ بر 500 میلیون تومان در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد و 2 زری گذر دیگر بستگی به 2 ارگانی که زیرنظر آنهاست، دارد. وی با اشاره به ترافیک و خطرات آن خیابان کارگر قائم شهر و برای روان سازی ترافیک باید بریدگی ها حذف و دور برگردان ایمن احداث شود، اذعان داشت: برای ساخت دور برگردان خیابان کارگر 60 میلیون هزینه شد و نخستین دوربرگردان در افراکتی خیابان کارگر در حال اجراست. شهردار قائم شهر به کاشت 2 هزار اصله درخت نارنج، ساماندهی فضای سبز در سطح شهر قائم شهر اشاره کرد و افزود: پایانه گل و گیاه در ترک محله قائم شهر که گلهای مصرفی شهرداری، دستگاههای اجرایی و مدارس شهرستان را تامین می کند. حسینی همچنین به زیبا سازی دیوارهای مدارس، خیابان های سطح شهر با سفال های برجسته، کاشی های شکسته و نصب نیمکت، رنگ آمیزی جداول اشاره کرد. وی از تاسیس سازمان عمران، بهسازی و نوسازی در شهرداری را در دستور کار و در بودجه سال آینده لحاظ شده است، خبرداد. شهردار قائم شهر با اشاره به اینکه در حوزه شهرسازی بدلیل تک هسته ای با مشکلاتی مواجه هستیم، اظهارداشت: برای رفع موانع و مشکلات در شهر باید برنامه ریزی برای تمرکز زدایی، چند هسته ای و چند مرکزی انجام شود.
حسینی حضور 3 مشاور برای ترافیک، بافت فرسوده و سکونتگاههای غیر رسمی در شهرداری برای مطالعه، بررسی و اجرای نهایی عنوان کرد. وی خاطرنشان کرد: باید برای جذب سرمایه گذار برای مرتفع کردن بخشی از مشکلات شهر در حال برنامه ریزی است.    شهردار قائم شهر با اشاره به افزایش تراکم در شهرستان، اذعان داشت: اینکه قائم شهر جزء متراکم ترین شهر در ایران است، درست نیست، برای متراکم بودن شهرستان از فرمول تراکم نسبت جمعیت به وسعت شهرستان را در نظر می گیرند. حسینی بودجه شهرستان در سال گذشته را 28 میلیارد تومان و در سال جاری با توجه به حوزه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و دیگر مباحث 60 میلیارد تومان پیش بینی و به شورا برای تصویب ارسال کرد. شهردار قائم شهر با اشاره توجه جدی به تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی شهروندان بعنوان یک اصل اسلامی است، گفت: برای رضایتمندی شهروندان در دو حوزه یک روز در هفته ملاقات مردمی و هر دو هفته یکبار نشست در یک محله و مسجد، برای مرتفع شدن مشکلات مردم شهرستان در دستور کاری گنجانده شده است.


۱۳۹۲/۱۱/۶ - ۱۸:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن