تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819262454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متهمان موسسه مالی جوانان خیر تا پایان امسال محاکمه می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

متهمان موسسه مالی جوانان خیر تا پایان امسال محاکمه می شوند تبریز - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب تبریز گفت: متهمان پرونده مربوط به موسسه مالی منحل شده جوانان خیر تا پایان امسال محاکمه می شوند.


موسی خلیل اللهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: کیفرخواست این پرونده صادر شده و هم اکنون متهمان دستگیر شده در نوبت دادگاه هستند که به احتمال فراوان تا پایان سال جاری محاکمه آنها صورت خواهد پذیرفت.
وی با اشاره به اینکه پرونده یاد شده بهمن سال گذشته در دادسرای تبریز تشکیل شد، افزود: به دلیل حجم سنگین و ابعاد مختلف پرونده طی یک سال اخیر تحقیقات و بررسی های لازم و کافی انجام و نظر کارشناسی در پرونده درج شد.
خلیل اللهی گفت: تمام اعضای هیات مدیره موسسه مالی منحل شده جوانان خیر در بدو تشکیل پرونده دستگیر که تعدادی از آنها با قرار وثیقه آزاد شده اند.
به گفته وی، مدیرعامل موسسه فوق در زندان تبریز است.
دادستان عمومی و انقلاب تبریز با بیان اینکه طبق قانون جلسات دادگاه در جمهوری اسلامی علنی است، حضور خبرنگاران در محاکمه متهمان پرونده مزبور را بلامانع دانست و در عین حال گفت: البته در این خصوص قاضی دادگاه تصمیم گیر اصلی است.
تمام فعالیت های موسسه مالی قرض الحسنه جوانان خیر که در استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، زنجان و کردستان فعال بود، پارسال از سوی بانک مرکزی ممنوع اعلام و اختیارات آن به موسسه مالی و اعتباری کوثر واگذار شد.
7236/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن