تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803234931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صالح: کار قلعه‌نويي تا هميشه يادم مي‌ماند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
صالح: کار قلعه‌نويي تا هميشه يادم مي‌ماند




مربي استقلال مي‌گويد امير قلعه‌نويي در اين تيم بيش از بقيه متحمل فشار است و سرمربي آبي‌پوشان فردي مشورت پذير است.





ایسنا: مربي استقلال مي‌گويد امير قلعه‌نويي در اين تيم بيش از بقيه متحمل فشار است و سرمربي آبي‌پوشان فردي مشورت پذير است.
  
مجيد صالح درباره بازي استقلال و سايپا گفت: ما به لحاظ نفراتي تحت فشار هستيم. وقتي يک دو بازي بد بازي مي‌کنيد که آخرين آن حذف غير منتظره در جام حذفي بود، تيم‌هاي حرفه‌اي بلند مي‌شوند و به خودشان مي‌ايند و با انگيزه‌اي مضاعف براي جبران جلو مي‌آيند. فعلا سرنوشت ليگ برتر دست خودمان است. يک زماني شايد بايد چشمتان به يک بازي ديگر هم باشد اما الان ما تنها به برد خودمان فکر مي کنيم. از طرفي اينکه مي‌گويند بازي‌هاي ما سخت است، يک چيز دو طرفه است. ما با رقبا بازي داريم و همانقدر که بازي‌هاي ما سخت است، بازي‌هاي رقبايمان هم سخت است.

 او افزود: مجموعه سايپا تاکتيکي است و هميشه جلوي رقبايش سرسخت بوده است. بردن اين بازي براي ما کار راحتي نبود. فرق اين ديدار با بازي با مس يکي بحث آب و هوا بود و ديگري بازي بسته مس بود. تيم‌هايي مثل ذوب آهن و مس جلوي ما بسته بازي کردند که شايد بخاطر وضعيت جدوليشان بود. ما با مس و ذوب آهن در تهران بازي کرديم و ديديم که هدفشان گل نخوردن بود و به ضد حملات چشم داشتند. من اعتقاد دارم که سايپا مي‌خواست فوتبال بازي کند و البته ما هم بايد از يکجا شروع مجدد مي‌کرديم. شما ببينيد که سازمان دفاعي ما به هيچ وجه در بازي با سايپا اشتباهي نداشت.

مربي استقلال ادامه داد: من از آقاي قلعه‌نويي تشکر مي‌کنم. به هرحال سرمربي در مجموعه يک تيم بيش از بقيه تحت فشار است. در اين فشار و شرايط بعد از بازي به من گفتند که من دوست دارم که شما به نشست خبري برويد. من واقعا شوکه شدم و به ايشان گفتم که اين حق شماست که از بردتان اول از همه دفاع کنيد. در تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس وقتي کمي نتيجه نگيريد و کمي هم حاشيه داريد، پانزده دوربين و خبرنگار از شما سوال مي‌کنند که چرا در رختکن فلان شد و ... اما وقتي مي‌بريد هيچکس سوالي ندارد و تنها سه دوربين در نشست حضور دارد. در روزهاي برد چهار خط پرسيده مي‌شود و در زمان باخت حداقل ده سوال از شما مي‌پرسند.

او اضافه کرد: اين حرکت آقاي قلعه‌نويي تا هميشه در خاطرم مي‌ماند. ما بازي بوده که برده‌ايم و آنقدر تحت فشار بوده‌ايم که ايشان ترجيح داده که من به نشست بروم اما اينکه من در مجموعه سايپا بوده‌ام و از من خواست به نشست بروم واقعا برايم ارزشمند بود. عمل آقاي قلعه‌نويي واقعا برايم مهم بود. من فکر مي‌کنم عده‌اي به دنبال اين هستند که در تيم شيطنت کنند و برخي حواشي را مي‌خواهند به تيم اضافه کنند. تا فيلم بد نباشد شما فيلم خوب را تشخيص نمي‌دهيد. بايد بد و خوب باشد تا آنها را تشخيص دهيد. الان کورس قهرماني داريم و نه تنها من و کادرفني، حتي کادر پزشکي، تدارکات و مساژورها هم در موفقيت تيم نقش زيادي دارند. آنها هم عالي کار مي‌کنند و شايد البته ديده نشوند.

صالح در ادامه افزود: تصميم نهايي يک تيم مال سرمربي است اما آقاي قلعه‌نويي بسيار فرد مشورت پذيري هستند و با آناليزورها و مربيان مشورت مي‌کنند و در نهايت تصميم مي‌گيرند. مجموعه استقلال به اين صورت نبوده است که تک روي در آن باشد و شان و جايگاه ما اين مسئله را نشان مي‌دهد. يک بار به مدويد گفتند تختي خودکشي کرده است، او گفت بگوييد چاقو خورده يا کشته شده است ولي به اين آدم خودکشي نمي آيد. پهلوان خودکشي نمي‌کند. در يک مورد کوچک‌تر در مورد خودمان اين مورد را بگويم. قهر و رابطه نه چندان مناسب و اين مسائل به استقلال و جمع فني آن نمي‌آيد.

او در پاسخ به سوالي درباره گلزني برهاني در بازي با سايپا و صد گله شدن او گفت: ما بازيکناني داريم که در شرايط مختلف تلاش دارند بهترين عملکرد را داشته باشند. روي اين بازيکن فشار زيادي بود اما او با آن کنار آمد و با تلاش‌هاي زيادش موفق شد نمايشي درخشان داشته باشد و با يک گل زده و يک پاس گل کارنامه بسيار خوبي از خود به جاي بگذارد. اينکه عده‌اي مدام انتقاد مي‌کنند که از لحاظ سني تيم ما بالاست، خوب ما بايد الان چه کار کنيم؟ ما که نمي‌توانيم بازيکن سي ساله را به بيست سال تغيير دهيم؟ بايد تلاش کنيم کاري کنيم تا آن بازيکن سي ساله مثل يک بازيکن بيست ساله بدود.

مربي استقلال درباره اردوي تيمش در کيش هم صحبت کرد و عنوان کرد: مجموعه تيم در کنار يکديگر هستند و به لحاظ آب و هوايي شرايط خوبي را تجربه مي‌کنيم و اگر شود يک بازي را هم در آنجا تدارک مي‌بينيم و با توجه به فشاي مشابه فشار هواي کيش و انزلي اين اردو بي فايده نيست. اردويي يک هفته اي به تيم ما مي‌تواند کمک زيادي کند تا ما در ادامه رقابت‌ها همچنان قدرتمند باشيم.







تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن