تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819098342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران در 35 سالگی انقلابش بزرگترین و قدرتمندترین ارتش منطقه را داراست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اذعان روزنامه صهیونیستی "آروتز شوا" :
ایران در 35 سالگی انقلابش بزرگترین و قدرتمندترین ارتش منطقه را داراست
روزنامه صهیونیستی " آروتز شوا" در مقاله ای با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اذعان کرد : پس از 35 سال از انقلاب ایران ،‌ این کشور قدرتمندترین ارتش را در میان کشورهای منطقه داراست .


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه صهیونیستی آروتز شوا ؛ این روزنامه صهیونیستی در ادامه تاکید کرد : ایران با گذشت 35 سال از انقلاب ، نمایشی از قدرت نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشته است تا نشان دهد یکی از دستاوردهای اصلی سالهای پس از انقلاب این بوده که ارتشی قدرتمند و گسترده در منطقه خاورمیانه محیا سازد . 

در ادامه این مقاله آمده است :‌ جمهوری اسلامی با رونمایی از محصولات نظامی و دفاعی جدید خود در روزهای اخیر _ که بصورت بومی تولید شده اند _ و بطور اختصاصی در یک دهه گذشته با سرعت قابل توجهی توسعه یافته است ،‌ به استقبال سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب خود رفته است . در همین زمینه بسیاری از کارشناسان نظامی جهان نیز ارتش ایران را بزرگترین و قدرتمندترین ارتش که در حال حاضر در منطقه مستقر است ، می دانند . 


این روزنامه صهیونیستی با اشاره به توانمندیهای تولیدات نظامی ایران نوشت : تازه ترین محصول بومی کارشناسان نظامی و دفاعی ایران سه موشک "شهاب یک ،‌ دو و سه" می باشد که با برد 2000 کیلومتری (1/243) قابلیت شلیک و اصابت به اهداف مورد نظر در سرزمین های اشغالی را دارند . این موشک ها از لانچرهای (سکوی پرتاب) زیرزمینی قابل پرتاب بوده و به سختی توسط ماهواره های فضایی قابل شناسایی هستند . این موشک ها قادرند در پاسخ به حملات بطور مداوم موشک شلیک کنند . 


نویسنده در ادامه مقاله خود تاکید کرد :‌علاوه بر این موشک ها ، جمهوری اسلامی اخیرا از راکت بومی دیگری رونمایی کرده است که در ساحل خلیج فارس مستقر شده و مخصوص شلیک به اهداف دریایی در این منطقه می باشد . این راکت بالستیک فوق صوت نیز هم اکنون دارای برد 300 کیلومتری بوده و در حال ارتقای میزان برد می باشد . این راکت دارای کلاهک 650 کیلوگرمی است . 


" جمهوری اسلامی " در حال تولید چندین هواپیمای بدون سرنشین است که اصلی ترین آنها با عنوان " فطرس" دارای شعاع دو هزار کیلومتری بوده و به راحتی قادر به انجام عملیات در خاک سرزمین های اشغالی می باشد . این هواپیمای بدون سرنشین قادر به انجام عملیات هوایی به مدت 30 ساعت مداوم بوده و علاوه بر جمع آوری اطلاعات ،‌  حمله مسلحانه را نیز انجام میدهد . 


ارتش ایران همچنین از جت جنگی "‌صادق" نیز رونمایی کرد که تولید بومی بوده و محصولی پیشرفته تر از "جنگنده اف _‌18" ، "هواپیمای رادار گریز قاهر 313" و "هلی کوپتر جنگی کبرا" می باشد . 


این روزنامه صهیونیستی در انتهای تصریح کرد : این قدرت دفاعی و نظامی بخوبی به مقامات آمریکایی نیز اثبات شده است چرا که آنان مکررا نسبت به توان بالای ارتش ایران و خطر آنها برای ناوهای آمریکایی مستقر در خلیج فارس هشدار می دهند . در روزهای اخیر نیز تعدادی از کشتی های ایرانی در نزدیکی ناوهای آمریکایی در سواحل مدیترانه مستقر شدند . 


تحریم های غرب و بخصوص آمریکا علیه "جمهوری اسلامی ایران "‌بر اساس مفاد توافق نامه ژنو کاهش یافته است . مقامات رژیم صهیونیستی مدعی  هستند این عامل موجب تقویت موضع نظامی ،‌ سیاسی و استراتژیک ایران در منطقه و جهان خواهد شد با این حال آمریکا معتقد است بهترین راهکار برای حل اختلافات با ایران دیپلماسی ،‌گفتگو و مذاکره است /. 






تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۲:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن