تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819215039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش آفرینی ایران موجب ثبات امنیت در منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نقش آفرینی ایران موجب ثبات امنیت در منطقه است زنجان- یک کارشناس روابط بین الملل گفت: نقش آفرینی ایران موجب تحکیم و ثبات بیشتر امنیت در منطقه است.


فاضل فیضی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای نقش موثر و بی بدیلی در حل و فضل مسائل منطقه ای دارد و این مهم بر همگان آشکار است.
وی یادآورشد: متاسفانه کنفراس ژنو دو به دلیل عدم توجه به مسائل واقع بینانه و نقش آفرینی ایران بدون دستیبابی به راه حل جامع و کاملی پایان یافت.
فیضی افزود: هرگونه توافق و راه حل مناسب در رفع بحران سوریه مستلزم مشارکت و همکاری ایران است وکشورهای منطقه و غربی ها نیز به این موضوع مهم معترف هستند.
وی اظهار کرد: ایران تنها راه حل نهایی بحران سوریه را گفت و گو، مذاکره و مبتنی بر راهکار های داخلی سوریه و عدم دخالت بیگانگان اعلام کرده است و بی توجهی به این موضوع مهم به تشدید بحران منجر می شود.
این کارشناس روابط بین الملل گفت: دخالت های برخی کشورهای منطقه ای و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی و در سطح بین المللی نیز آمریکا مخالف نقش آفرینی ایران در حل مناقشات بحران سوریه شد.
وی یادآورشد: بدون شک نگرش واقع بینانه به بحران سوریه می تواند مسائل، مشکلات و معضلات بوجود آمده در این کشور را بیش از گذشته پایان دهد.
فیضی افزود: رفع بحران سوریه مبتنی بر دستیابی بر راه حلی داخلی و دخالت مردم در تعیین سرنوشت کشور خود و مشارکت ایران می تواند به شکل مناسبی تحقق یابد.
وی اظهار کرد: دیپلماسی فعال ایران از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید موجب شده تحولاتی در تعاملات منطقه و بین المللی رخ دهد که تمایل و رغبت دولت های اروپایی و کشورهای همسایه از جمله دستاوردهای مهم در این بخش محسوب می شود.
522/7320
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن