تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803618471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم قرارگیری طرح بزرگراه76متری شهیدبروجردی به عنوان پروژه اولویت دار پایتخت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > شهری
لزوم قرارگیری طرح بزرگراه76متری شهیدبروجردی به عنوان پروژه اولویت دار پایتخت
تعدادی ازاعضای شورای اسلامی شهرتهران درجریان بازدیدازپروژه های شهرداری منطقه18برلزوم قرارگیری دوطرح شبکه بزرگراهی 76متری شهیدبروجردی وساماندهی مسیل کن به عنوان پروژه های اولویت داروکلیدی شهرداری تهران تأکید کردند.



به گزارش خبرگزاری مهر،درجریان این بازدید نیمروزی که باحضورحجت الاسلام و المسلمین عبدالمقیم ناصحی،محمدسالاری،احمدحکیمی پور،ابوالفضل قناعتی،اقبال شاکری پنج نفرازاعضای شورای اسلامی شهرتهران ،وحیدنوروزی شهردارواین مدیران منطقه به انجام رسید،روند پیشرفت فیزیکی طرحهاوپروژه های دردست احداثی نظیرموزه شهدا،بزرگراه های 45متری شهیدهاشمی(بهار)،76متری شهیدبروجردی(سعیدآباد) ،ساماندهی مسیل کن ، مجتمع مشارکتی تجاری و اداری قائم همراه با فعالیت آلاینده شرکتهای شن و ما و ایرفو مورد ارزیابی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالمقیم ناصحی عضو شورای اسلامی شهر تهران درپایان این بازدید،طی سخنانی با اشاره به این نکته که کاهش فاصله طبقاتی مناطق شمال تاجنوب،ازجمله سیاستهای شهرداری تهران است و بایستی باکاروتلاش بیشتربه این مهم نائل آمد،اظهارداشت:منطقه 18میان دوخط آهن تهران به اهوازوتبریزواقع شده که وجود این خطوط علاوه بربروزآلودگی های صوتی برای شهروندان،دیدگاه نامناسب شهری رانیزایجادکرده است که بحمدا...خط آهن تهران به تبریزبه زیرزمین رفت وامیدواریم خط دیگرنیزاین چنین شودتاشاهدتحول شگرفی در زمینه کاهش آلایندگی های زیست محیطی و بهبوددرامرترددشهروندان باشیم.

وی درادامه بااشاره به وجودمعضلات عدیده زیست محیطی ناشی ازفعالیت صنایع وکارخانجات صنعتی در بافت مسکونی این بخش از پایتخت ،تأکیدکرد:ضروری است برای حل و فصل این معضل دیرینه که نه تنها شهروندان این منطقه،بلکه شهروندان تمام محلات پایتخت از آن به نوعی رنج می برند،چاره ای اندیشید و همانندشرکت ایرفو که با همکاری مدیر عامل آن قراراست به شهرک صنعتی شمس آبادقم منتقل شود،برای حفظ محیط زیست بجای حرف زدن و شعاردادن به عمل کردن رسید.

لزوم قرارگیری دوطرح شبکه بزرگراهی 76متری شهیدبروجردی وساماندهی مسیل کن به عنوان پروژه های اولویت داروکلیدی شهرداری تهران و اختصاص اعتبارات لازم به آنها از دیگر موارد مورد توجه ایشان بود.

همچنین احمدحکیمی پور یکی دیگرازاعضای شورای اسلامی شهر تهران که دراین بازدیدشرکت کرده بود، ضمن گرامیداشت ایام ا...دهه مبارکه فجر،اهم سخنان خویش رابه اهمیت دوپروژه شبکه بزرگراهی76متری شهید بروجردی وساماندهی مسیل کن اختصاص دادکه اجرای آن ازعهده شهرداری منطقه18خارج بوده وبایستی با اختصاص اعتبارات ویژه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران هرچه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

محمد سالاری منتخب مردم تهران در شورای اسلامی شهر نیزدرابتدا به تشریح وتبیین گزارش مبسوطی ازفعالیتهای شورای چهارم طی شش ماهه اخیرپرداخت واز تصویب بودجه متمم سال 92 و برنامه 5 ساله عملیاتی شهرداری تهران به عنوان مهمترین آنها نام برد.

وی درادامه پیرامون رویکردشهرداری تهران مبتنی برکاهش فاصله طبقاتی مناطق شمال تاجنوب به ایرادسخن پرداخت و تأکیدکرد:تدوین سند توسعه و ورودبه محلات ازدیگررویکردهای شورای چهارم درجهت تحقق این شعار بوده ،چراکه اعتقاد داریم،با توجه به توسعه وگسترش معابر وشاهراه های ارتباطی،این مقوله مظلوم واقع شده و باید به آن توجه ویژه شود.

صیانت ازاسناد فرادستی وطرح تفضیلی جامع پایتخت ، جلب مشارکت بخش خصوصی در احداث پروژه های مختلف ،توجه ویژه به دوطرح شبکه بزرگراهی76متری شهیدبروجردی وساماندهی مسیل کن به عنوان پروژه های فرامنطقه ای و حماست ازخروج صنایع و کارخانجات آلاینده همانند شرکت ایرفو ازبافت مسکونی ازدیگرمحورهای سخنان ایشان بود.

برپایه این گزارش ،دکتروحید نوروزی شهردارمنطقه 18درابتدای این نشست سخنان خویش را با بیان این خواسته که مسئولیت اجرای دو پروژه شبکه بزرگراهی 76متری شهیدبروجردی وساماندهی مسیل کن به دلیل اهمیت ویژه از شهرداری منطقه 18 به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران منتقل شود ، آغاز کرد و گفت : امیدواریم با اجابت این خواسته ، شاهد سرعت بخشیدن به روند احداث این دو پروژه مهم که فرامنطقه ای است ، باشیم.

وی در ادامه با اشاره به این نکته که منابع ساکن دراین بخش ازپایتخت همانند کارخانجات آلاینده تهدیدی جدی برای محیط زیست شهروندان است،اظهارداشت:وجودذرات معلق درفضای شهرناشی ازصنایع آلاینده ومزاحم که نمونه آن شرکت ایرفوبود،خطراتی همچون مرگ زودرس رابرای کارگران شاغل ومشکلات تنفسی وریوی رابرای شهروندان به همراه داشته که بحمدا...باپیگیری کمیسیون سلامت،محیط زیست وخدمات شهری شورای اسلامی شهرتهران بویژه شخص دکترحافظی رئیس ومهندس محمدحقانی عضو این کمیسیون،شاهداین امرمهم درمنطقه بوده ایم.

نوروزی همچنین بابیان آمارتکان دهنده ای ناشی ازمرگ ومیر سالانه 4هزارشهروند تهرانی به دلیل آلودگی آب و هوا ،خاطرنشان ساخت:تازمانیکه بنده به عنوان شهردارمنطقه مشغول انجام وظیفه هستم،اجازه نخواهم داد تابه اندازه ذره ای،سلامت شهروندان باساماندهی وانتقال صنایع آلاینده وبازارهای دارای فعالیت مضرزیست محیطی به این بخش ازپایتخت تهدیدشود وجادارداین مژده رابدهم که به یاری خداوند،بزرگترین بازارگل جنوبغرب تهران تا پایان سال در این منطقه راه اندازی خواهد شد.

شهردار منطقه 18 تصریح کرد: توسعه و گسترش فضای سبز در شهر تهران، بویژه درمنطقه 18،در اولویتهای برنامه های مدیریت شهری است و باید به جای بلندمرتبه سازی و احداث واحدهای مسکونی دراراضی شهر،به سمت احداث بوستان ، کاشت درخت که تأثیر بسزائی در کاهش آلایندگی هوا دارد ،روی آورد.

گفتنی است :حجت الاسلام و المسلمین عبدالمقیم ناصحی ومهندس محمدسالاری دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پایان این بازدید و نشست کارشناسی ، با تعدادی از شهروندان منطقه 18 نیز رودرو دیداروبه مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کردند.


۱۳۹۲/۱۱/۲۲ - ۱۴:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن