تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818864561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر دفاع: پاسخ ایران به شطینت های دشمنان پشیمان کننده خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر دفاع: پاسخ ایران به شطینت های دشمنان پشیمان کننده خواهد بود سمنان - ایرنا - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آمادگی نیروهای مسلح در ایران را در بالاترین سطح دانست و تاکید کرد: پاسخ ایران به شیطنت های احتمالی آمریکا و رژیم صهیونیستی با قدرت، قاطعانه و پشیمان کننده خواهد بود.


سردار ˈحسین دهقانˈ روز سه شنبه در جمع هزاران نفر از راهپیمایان یوم الله 22 بهمن در سمنان یادآور شد: آمریکا و نظام غرب یک بار در صحنه ای دیگر ملت ایران را آزمایش کرده است و اگر بخواهد یک بار دیگر امتحان کند باید بداند این بار متفاوت با دوره قبل است.
وی با اشاره به مباحث هسته ای و مذاکرات ایران با 1+ 5 گفت: ملت ایران هیچگاه چه در زمان امام راحل و چه در دوره رهبری مقام معظم رهبری دنبال سلاح هسته ای که سلاحی کشتار جمعی و غیر شرعی است نبوده و نیست.
دهقان گفت: ایران اسلامی به سلاح هسته ای نیازی ندارد و بزرگترین سلاحی که ایران در اختیار دارد ایمان، اتحاد و انسجام ملت و اطاعت از رهبری است و این سلاح قابل گرفتن نیست.
وی خاطرنشان کرد: دانش هسته ای ایران نیز قابل گرفتن نیست و همانطور که اوباما اذعان کرده است دانش هسته ای در ایران نهادینه شده است.
وی به پیام ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت : امروز دنیا این پیام را دریافت کرد آنچه دشمنان به عنوان گزینه روی میز مطرح می کنند خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی کند و امروز ملت ایران با فریاد مرگ بر آمریکا پاسخ مناسبی دادند.
وی گفت: آمریکا به دروغ می گوید دنبال براندازی نیست و تمام هدف آمریکاییها مقابله با نظام اسلامی است.
دهقان گفت: در مذاکرات با 1+5 نیز هیچ مطلب دیگری غیر از بحث هسته ای وجود ندارد و تیم مذاکره کننده در هیچ شرایطی از خطوط قرمز نظام عدول نمی کند.
وی گفت: جمهوری اسلامی ایران در این حوزه نیز بر اساس پروتکل های بین المللی به دنبال حفظ حقوق هسته ای است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر حمایت ایران از حقوق ملتهای مسلمان گفت: جمهوری اسلامی در هر جای دنیا در حمایت از حرکتهای مردمی و ضد صهیونیستی وجود داشته باشد هیچ کوتاهی نمی کند.
وی خاطرنشان کرد: امروز حزب الله لبنان، انتفاضه فلسطین و حرکتهای جهادی در صحنه های ضد استکباری پرقدرت حضور دارند و مقابل هر گونه اقدامی از طرف رژیم صهیونیستی و آمریکا می ایستند.
وی گفت: ملت و نظام اسلامی ایران امروز در جایگاه عزیز و عظیمی قرار گرفته و به عنوان الگو برای تمام جهانیان مورد توجه قرار گرفته است.ک/2
599/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن