تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819359859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فجر آفرینان در مشهد مقدس و در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، حماسه ای دیگر خلق کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر 92،حماسه وحدت و امید؛ فجر آفرینان در مشهد مقدس و در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، حماسه ای دیگر خلق کردند مشهد - ایرنا - فجر آفرینان در پایتخت معنوی ایران و مشهد الرضا(ع) با حضور پر شمار و عظیم خود در راهپیمایی 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، حماسه ای دیگر از حضور انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، صدها هزار مرد ، زن ، پیر، جوان و نوجوان از صبح امروز به مانند جویبار های روان از گوشه ، گوشه شهر مقدس مشهد خود را به میدان شهدا رساندند و با راهپیمایی از این محل تا حرم منور رضوی ،سر زنده و شاداب، فریاد حمایت از انقلاب را سر دادند و با آرمانهای شهدا ، امام شهدا و مقامع معظم رهبری تجدید پیمان کردند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی با شعارهای انقلابی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ، انرژی هسته ای حق مسلم ماست ، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده ،سخنان کینه توزانه مقامات آمریکایی را محکوم نموده و اعلام کردند که تا پای جان از انقلاب ملت ایران دفاع خواهند کرد.
راهپیمایان در این نمایش مردمی عظیم ، پرچم 250 متری جمهوری اسلامی ، تصاویر پرشماری از امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ، حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری ، شهدای هسته ای ، پلاکارتها و پارچه نوشته های در حمایت از انقلاب و انزجار از دشمنان ایران اسلامی را با خود حمل می کردند.
در این راهپیمایی باشکوه، آیت الله عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی ، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد ، محمد حسین فرروزانمهر استاندار خراسان رضوی ، روحانیان ، خانواده های معظم شهدا ، جمعی از برادران اهل سنت مشهد ، طلاب خارجی مقیم مشهد و قشرهای مختلف مردم شرکت داشتند.
شرکت کنندگان در این اجتماع عظیم پس از ورود به حرم منور امام رضا (ع) در صحن جامع رضوی این مکان قدسی گرد هم آمدند و پس از استماع سخنان وزیر اطلاعات ، با فریادهای الله اکبر، مفاد راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را تایید کردند.
بر پایه این گزارش، نظیر این راهپیمایی در 175 شهر و بخش استان خراسان رضوی نیز برگزار شد و شرکت کنندگان شاداب و با نشاط از انقلاب خود به مانند سال 57 حمایت نموده و یاد خمینی کبیر و لاله های سرخ وطن را گرامی داشته و فریاد زدند که گوش به فرمان مقام معظم رهبری تا آخرین قطره خون از اسلام و انقلاب حمایت خواهند کرد.
7490/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن