تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820657449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام (ره) لحظه ای از امت خود غافل نبود/ انقلاب نعمت های بسیاری به همراه داشت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان آقا محمدی:
امام (ره) لحظه ای از امت خود غافل نبود/ انقلاب نعمت های بسیاری به همراه داشت
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه امام (ره) لحظه ای از امت خود غافل نبود گفت: ایشان حتی در دوران مبارزات قبل از انقلاب، در زندان، در تبعید و در غربت به یاد ملت بود و خود را از ملت جدا نمی دانست.



به گزارش خبرنگار مهر از دامغان، دکتر علی آقا محمدی شامگاه دوشنبه در جشن انقلاب مردم دامغان در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: امام امت آنقدر به خداوند اعتقاد راسخ داشت که در شب 22 بهمن این شخصیت ممتاز حتی ذره ای اضطراب نداشت. وی یادآور شد: ما ملت ایران به امام خود اعتماد کردیم و امام نیز به ملت خود اعتماد کرد و اینگونه توانستیم فرعون زمان، شاه خائن را سرنگون کنیم.

باید شکرگزار 12 و 22 بهمن باشیم مشاور اقتصادی مقام معظم رهبری با بیان اینکه باید شکرگزار 12 و 22 بهمن باشیم افزود: روند رشد انقلاب خوب بوده است و باید شکرگزار باشیم و این امر را باید در عمل به اثبات برسانیم. آقا محمدی با اشاره به وضعیت نابودی رژیم پهلوی اظهار داشت: نابودی رژیمی که تمام قدرت ها و آمریکا پشت سر آن بودند یک کار بسیار بزرگ بود که با پشتوانه ملت و هدایت رهبری امام (ره) انجام شد. وی افزود: نهضت اسلامی ایران به رهبری امام راحل دارای جایگاه بالایی بود که امروز این عظمت و قدرت در تمام جهان پیچیده شد. امام (ره) با حمایت و پشتوانه ملت انقلاب را به پیروزی رساند عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان ساخت: امام (ره) با حمایت و پشتوانه ملت توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند و ملت ایران را از بند تاریکی، ظلمت از دست طاغوتیان نجات و رهایی دهد. وی گفت: اکنون نیز ما ملت ایران باید راه امام (ره) را ادامه دهیم و با حمایت از رهبر معظم انقلاب از آرمان ها و دستاوردهای امام (ره) و شهدا حراست و پاسداری کنیم. این جشن از سوی پایگاه بسیج ولایت، حوزه مقاوت بسیج الهادی (ع) و با همکاری هیئت امناء مسجد جامع دامغان برگزار شد. در این جشن امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه دامغان، روحانیت، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم دامغان حضور داشتند.


۱۳۹۲/۱۱/۲۲ - ۱۱:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن