تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802511299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش امامت، کرامت و انقلاب اسلامی در قم برگزار شد/ نقش محوری هیئتهای مذهبی در پیروزی انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم با حضور مسئولان هیئت‌های مذهبی؛
همایش امامت، کرامت و انقلاب اسلامی در قم برگزار شد/ نقش محوری هیئتهای مذهبی در پیروزی انقلاب
قم - خبرگزاری مهر: همایش امامت، کرامت و انقلاب اسلامی با هدف بررسی نقش هیئت‌های مذهبی در پیروزی و بقای انقلاب اسلامی، در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، در این همایش که شامگاه جمعه با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی، شورای هیئت‌های مذهبی و آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، علاوه بر برنامه‌های شعرخوانی، مولودی خوانی و جمع خوانی، حجت‌الاسلام عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام سید محمد چهل اخترانی رئیس شورای هیئت‌های مذهبی و حجت‌الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) سخنرانی کردند. بررسی نقش برجسته هیئت‌های مذهبی در پیروزی و بقای انقلاب اسلامی، گرامیداشت سالروز رحلت حضرت معصومه(س) و حضور حماسی هیئت‌های مذهبی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مهمترین محورهای مورد تاکید سخنرانان بوده است. حجت‌الاسلام چهل اخترانی ضمن بیان خاطراتی از بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهایی از تعلقات مادی و خداباوری را مهم‌ترین ویژگی حضرت امام ذکر کرد و گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی در هیچ جایی کوچک‌ترین ترسی به خود راه نداده که این ویژگی حاکی از دلدادگی ایشان به حضرت مهدی(ع) است. به گفته رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان قم، عزت و افتخاری که امروز نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است به برکت مجاهدت‌های حضرت امام خمینی(ره) و مردم وفادار بوده است.

آغاز گرامیداشت رحلت حضرت معصومه از گلزار علی ابن جعفر(ع) حجت‌الاسلام احمدی معاون فرهنگی آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) خواستار حضور گسترده هیئت‌های مذهبی در دو مراسم پیش رو (سالروز رحلت کریمه اهل بیت و راهپیمایی 22 بهمن) شد. وی با بیان اینکه همه ما مدیون کرامات حضرت فاطمه معصومه(س) هستیم گفت: امام معصوم درباره ایشان می‌فرماید «فداها ابوها». در بین شخصیت‌های معنوی دو فرد را داریم که این تعبیر در مورد آنها استفاده شده است؛ یکی پیامبر اسلام(ص) نسبت به حضرت زهرا(س) این واژه‌ها را به کار بردند و دیگری حضرت موسی بن جعفر نسبت به فاطمه ثانی. حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به اینکه مراسم گرامیداشت سالروز رحلت حضرت معصومه(س) 21 بهمن ماه ساعت 10 صبح از گلزار شهدای علی بن جعفر آغاز و تا در حرم حضرت معصومه(س) ادامه خواهد داشت، از هیئت‌های مذهبی برای شرکت در این مراسم دعوت کرد و گفت: حضور هیئت‌های مذهبی در راهپیمایی روز 22 بهمن هم حائز اهمیت است.

نقش محوری هیئت‌های مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی حجت‌الاسلام عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم نیز درباره برگزاری این همایش اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا کرده‌اند و جا داشت در دهه فجر مسئولان هیئت‌های مذهبی اجتماع بزرگی داشته باشند و میثاق و تعهدشان را نسبت به انقلاب اسلامی و امام عظیم الشان و مقام معظم رهبری ابراز کرده باشند. وی گفت: هیئت‌های مذهبی همان گونه که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و لبیک گویی به ندای بنیانگذار انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا کرده‌اند دور هم جمع شده و ضمن ابراز شادمانی از اقتدار نظام اسلامی، به بقای آن تاکید می‌کنند. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ضمن تشریح فشارها و ظلم‌هایی که نظام سلطه در طول 35 سال پیروزی انقلاب اسلامی بر کشور ما وارد کرده است، از مسئولان هیئت‌های مذهبی خواست دولت اسلامی را برای رفع چالش‌های پیش رو مورد حمایت قرار دهند.

حجت‌الاسلام اسکندری همچنین از هیئت‌های فعال مذهبی خواست در روز عید غدیر با هم عهد اخوت ببندند تا در دهه فجر سال آینده، با مشارکت هم برنامه‌های گسترده‌ای برای گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کنند. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در پایان از هیئت‌های مذهبی و همه گروه‌های مختلف مردمی خواست در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور حماسی داشته باشند تا همچون سال‌های گذشته پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی‌های استکبار جهانی، صهیونیست‌ها و نظام سلطه بدهند.




۱۳۹۲/۱۱/۱۹ - ۰۹:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن