تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803273350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باز شدن پای یک خواننده زن به پرونده فساد مالی ایرانی ـ ترکیه‌ای


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
باز شدن پای یک خواننده زن به پرونده فساد مالی ایرانی ـ ترکیه‌ای

باز شدن پای یک خواننده زن به پرونده فساد مالی ایرانی ـ ترکیه‌ای
وزنامه «واشنگتن پست» به اخبار مربوط به تشکیل شورایی برای نظارت بر مذاکرات هسته‌ای در ایران پرداخته و مدعی شده این کار به منزله ورود «تندرو‌ها» به تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران است.
به گزارش نامهنیوز، بازداشت سرکرده گروه تروریستی مسئول حمله به سفارت ایران در بیروت، تعیین تاریخ اجرای توافق‌نامه هسته‌ای ژنو، تحلیل مطبوعات غربی از تشکیل شورای نظارت بر مذاکرات هسته‌ای در ایران، احتمال شرکت رئیس‌جمهور ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ و باز شدن پای یک خواننده ترک به پرونده فساد مالی ایرانی ـ ترکیه‌ای، از جمله مهم‌ترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است. 


باز شدن پای یک خواننده به پرونده فساد مالی ایرانی- ترکیه‌ای



به گزارش «تابناک»، خبر بازداشت سرکرده گروهک تروریستی که مسئولیت حمله به سفارت ایران در بیروت را بر عهده داشت، مهم‌ترین خبری است که از روز گذشته بازتاب گسترده‌ای در مطبوعات جهان داشت‌.

روزنامه «گالف تودی» به نقل از وزیر دفاع لبنان می‌نویسد، نیروهای این کشور رهبر گروهک وابسته به القاعده را ـ که مسئولیت حمله انتحاری علیه سفارت ایران را بر عهده گرفته بود ـ بازداشت کرده‌اند؛ بنابراین، «ماجد الماجد»، سرکرده بریگادهای عبدالله عزام در بیروت بازداشت شده است.

به گفته وزیر دفاع لبنان، نیروهای امنیتی این کشور مدتی در تعقیب ماجد بوده‌اند و وی پس از بازداشت، اکنون تحت بازجویی‌های محرمانه قرار دارد.


باز شدن پای یک خواننده به پرونده فساد مالی ایرانی- ترکیه‌ای



اما در میان مطالب امروز مطبوعات و رسانه‌ها، اخبار مربوط به موضوع هسته‌ای نیز جایگاه ویژه‌ای دارد. در این زمینه، برخی از سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها، از جمله «گلوبال پست»، به موضوع مشخص شدن تاریخ اجرای توافق‌نامه هسته‌ای ایران پرداخته‌اند.

این سایت به نقل از منابع خبری داخلی ایران می‌نویسد، ایران و قدرت‌های جهانی، اجرای توافق‌نامه هسته‌ای ژنو را از اواخر ژانویه آغاز می‌کنند. در این مطلب به نقل از حمید بعیدی‌نژاد، سرپرست تیم مذاکره کننده کار‌شناسی ایران آمده است: «بر اساس نتایج گفت‌و‌گوهای برگزار شده با هیأت‌های کار‌شناسی، اجرای توافق ژنو در دهه سوم ژانویه آغاز خواهد شد». با این حال، مایکلمان، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تأیید این تاریخ خودداری کرده است.


باز شدن پای یک خواننده به پرونده فساد مالی ایرانی- ترکیه‌ای



در همین زمینه، روزنامه «واشنگتن پست» به اخبار مربوط به تشکیل شورایی برای نظارت بر مذاکرات هسته‌ای در ایران پرداخته و مدعی شده این کار به منزله ورود «تندرو‌ها» به تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران است. این روزنامه می‌نویسد، ایران تیم مسئول مذاکرات هسته‌ای با قدرت‌های جهانی را تقویت ‌و افرادی را که به عنوان تندرو و محافظه‌کار شناخته می‌شوند، به آن وارد کرده تا انتقادات موجود از توافق مقدماتی هسته‌ای ژنو را فرو نشاند.

با این حال، این روزنامه اشاره می‌کند که در اخبار رسمی، ‌‌دقیقا از افراد این شورای جدید نام برده نشده و تنها اشاره شده که این افراد، مقاماتی از هر سه قوه حکومتی، به علاوه برخی دیگر از مقامات عالی‌رتبه نظام هستند.


باز شدن پای یک خواننده به پرونده فساد مالی ایرانی- ترکیه‌ای



احتمال شرکت حسن روحانی در یک کنفرانس امنیتی بین‌المللی در آلمان، موضوعی است که مورد توجه روزنامه «تایمز اسرائیل» قرار گرفته است. این روزنامه به نقل از برخی مطبوعات آلمانی می‌نویسد، احتمال دارد که رئیس‌جمهور ایران در اواخر ژانویه برای شرکت در یک کنفرانس امنیتی مهم به آلمان سفر کند!

بر پایه گزارش این مطبوعات، از روحانی برای شرکت در پنجاهمین کنفرانس امنیتی مونیخ که قرار است در بازه زمانی ۳۱ ژانویه تا دوم فوریه برگزار شود، دعوت شده است. این کنفرانس، یک گردهمایی سالیانه متشکل از سیاستمداران و چهره‌های امنیتی از سراسر جهان است که با هدف بحث درباره موضوعات مربوط به امنیت بین‌المللی برگزار می‌شود.


باز شدن پای یک خواننده به پرونده فساد مالی ایرانی- ترکیه‌ای



در پایان در ادامه اخبار مربوط به پرونده فساد مالی در ترکیه ـ که گفته می‌شود با پرونده بابک زنجانی در ایران مرتبط است ـ روزنامه «تودی زمان» گزارشی ‌درباره بازجویی از یک خواننده زن ترکیه‌ای در رابطه با این پرونده منتشر کرده است.

به نوشته این روزنامه، «اِبرو گوندش»، خواننده ترک که همسر رضا ضراب، متهم ایرانی پرونده فساد مالی در ترکیه است، روز گذشته برای بازجویی و ارائه شهادت از سوی پلیس استانبول احضار شده است.

از سوی دیگر، به نوشته تودی زمان، دیدارهای مکرر گوندش با همسر خود در زندان که بر خلاف رویه مرسوم زندان‌های ترکیه انجام می‌شود، خشم دیگر زندانیان و خانواده‌های آن‌ها را برانگیخته و سبب شده این خواننده و همسرش به استفاده از ارتباطات خاص و فراقانونی متهم شوند.



1392/10/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن