تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803102191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانیان اهل سنت خراسان شمالی: شرکت در راهپیمایی قدردانی از نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روحانیان اهل سنت خراسان شمالی: شرکت در راهپیمایی قدردانی از نظام است بجنورد - ایرنا - شماری از روحانیان اهل سنت خراسان شمالی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را به منزله قدردانی از خدمات نظام اسلامی یاد کرده و آنرا وظیفه ای همگانی عنوان کردند.


عضو شورای فتاوی اهل سنت خراسان شمالی با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن گفت: موفقیت نظام و انقلاب در گرو همین مشارکت ها و حضور در صحنه است.
آخوند ˈگلدی کمالیˈ در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بزرگداشت هر ساله دهه فجر برای این است که شعارهای اولیه انقلاب را یادآوری کرده و بر آن ایستادگی کنیم.
مشاور استاندار خراسان شمالی در امور اهل سنت، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را یک وظیفه شرعی و ملی دانست و افزود: مردم باید در تمامی صحنه های سیاسی حضور یابند تا دشمنان گمان نکنند که ما از اسلام و نظام خسته شده ایم.
آخوند کمالی گفت: انقلاب اسلامی به عنوان نخستین حرکت بیداری اسلامی با رهبری و هدایت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با وحدت و انسجام مردم به پیروزی رسید و ضامن بقای آن نیز وحدت و همبستگی امت اسلامی است.
وی افزود: این انقلاب باید با همبستگی مردم تداوم پیدا کند و عموم ملت وظیفه دارند از این انقلاب حفاظت کنند و بر این اساس شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه دینی است.
وی گفت: اهل سنت خراسان شمالی همدوش با برادران شیعه این خطه در این همایش بزرگ ملی شرکت کرده و حضور در راهپیمایی 22 بهمن را بر خود واجب می دانند.
آخوند کمالی افزود: رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی بیداری مردم، عزم، اراده و بصیرت ملت و هوشیاری رهبری است که ملت ما فردا این مهم را بار دیگر به نمایش می گذارد.
امام جمعه اهل سنت بخش مرزی و ترکمن نشین ˈجرگلانˈ خراسان شمالی گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن موجب تقویت و استحکام نظام اسلامی است.
آخوند ˈرحیم صمدیˈ در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان حفظ وحدت و همبستگی بهترین راه مقابله با توطئه های استکبار و دشمنان اسلام است.
وی وحدت را از برکات انقلاب اسلامی و یادگار امام خمینی (ره) ذکر کرد و افزود: ایستادگی در مقابل دشمنان و غلبه بر نقشه ها و توطئه های دشمنان مرهون وحدت اسلامی است.
وی نقش رهبر معظم انقلاب در حفظ انسجام و وحدت بین مسلمانان را ممتاز خواند و افزود: ما نیز وظیفه داریم با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت خود را به رخ جهانیان بکشانیم.
آخوند صمدی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در این 35 سال دستاوردهای زیادی برای مردم و کشور داشته است که آبادانی روستاها و مناطق محروم از جمله این دستاوردها است.
این روحانی سنی مذهب گفت: این انقلاب با وحدت و انسجام ملت به پیروزی رسیده و باید با وحدت و همبستگی مردم نیز تداوم یابد و عموم ملت وظیفه دارند از انقلاب خود حفاظت کنند.
صمدی اظهار کرد: ملت ایران با حضور در صحنه و اتحاد و همبستگی در طول 35 سال گذشته در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت کرده که این رویه را همچنان ادامه خواهد داد.
یکی دیگر از روحانیون اهل سنت خراسان شمالی نیز ضمن دعوت مردم مومن شیعه و سنی این استان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن گفت: شرکت در این راهپیمایی یک وظیفه دینی و ملی است.
آخوند ˈآنا درخشانˈ افزود: حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دشمنان را ناامید خواهد کرد.
وی اظهار کرد: با توجه به تهدیدهای خارجی، همه اقشار جامعه با همدلی برای عظمت نظام اسلامی با شور و هیجان بیشتر به خیابان‏ها خواهند آمد و نقشه‏های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.
این روحانی اهل سنت گفت: به لطف خداوند، ملت ایران امسال نیز همچون سال های گذشته اقتدار و عزت خود را در روز 22 بهمن با همدلی به نمایش می گذارند.
حدود 10 درصد از جمعیت 867 هزار نفری استان خراسان شمالی را ترکمن های سنی مذهب تشکیل می دهند که در شهرستان های بجنورد، راز و جرگلان و مانه و سملقان سکونت دارند. ک/4
7184/626/ 330
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن