تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802984580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن نشان از اقتدار انقلاب دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن نشان از اقتدار انقلاب دارد مهاباد - ایرنا - روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی می گویند: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی رور 22 بهمن نشاندهنده اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی است .


به گزارش خبرنگار ایرنا، آنان حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه را جواب دندان شکنی به یاوه گویی های استکبار جهانی دانسته و گفتند: این راهپیمایی در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اقتدار ملی و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید .
امام جمعه مهاباد ضمن دعوت از مردم ایران برای شرکت پرشور در راهپیمایی سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی بار دیگر در روز 22 بهمن غیرت، صلابت، عزت و عظمت انقلاب اسلامی ایران را به رخ دشمنان نظام کشیده و مسوولان کشور را امیدوارتر و دلگرمتر می کنند.
ماموستا سهرابی، روز 22 بهمن را روز اوج وفاداری ملت ایران به انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در این روز تاریخی بود که تمامی معادله های استکبار جهانی و بدخواهان ملت ایران غلط از آب در آمد.
وی از انقلاب اسلامی ایران به عنوان سنگر مستحکمی در برابر استکبار جهانی یاد کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یکی از نعمت های الهی عزت و اقتدار را نه تنها نصیب ملت ایران بلکه نصیب همه مسلمانان جهان کرد.
وی ابراز امیدواری کرد: اقشار مختلف ملت ایران اسلامی این بارهم با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22بهمن با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی پیمان دوباره بسته و تا پای جان از این پیمان پاسداری و محافظت کنند.
یکی از روحانیون مهابادی ضمن اعلام آمادگی خود برای شرکت در راهپیمایی این روز باشکوه، در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب به دلیل برخورداری از سه وجه مذهبی، سیاسی و فرهنگی ابدی و ماندگار شده و بسیاری از ملت های دیگر نیز از آن الهام می گیرند.
ماموستا ملا سلیم کانی سیب اضافه کرد: این انقلاب ثمره خون هزاران شهید این آب و خاک است و با باورها و اعتقادات مردم ایران عجین شده است.
وی با تاکید برحضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن گفت: حضور پر شور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دندان شکن به دسیسه ها و توطئه های دشمنان نظام اسلامی است.
یکی از روحانیون بوکان نیز مردمی بودن را یکی از مشخصه های مهم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی از همان سالهای پیروزی تاکنون از حمایت مردمی برخوردار بوده و به همین خاطر است که دشمنان توان مقابله با آن را ندارند.
ماموستا علی عثمانی افزود: حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و کمک به فقرا و نیازمندان محبوبیت این انقلاب را در بین مردم بیشتر کرده و به همین خاطر حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن پرشور و گسترده خواهد بود.
یکی از روحانیون شهرستان مرزی سردشت نیز گفت: خدمات رسانی به مناطق دور دست و کم برخوردار کشور پس از انقلاب با دوران قبل از آن قابل مقایسه نیست.
ماموستا محمد امین معروفی افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن، دفاع از استقلال و آزادی کشور بوده و ملت ایران همواره برای پاسداری از این دو نعمت بزرگ در صحنه حاضر خواهند بود.
ماموستا رحمان شیخه از روحانیون اشنویه نیز گفت: ملت ایران اسلامی در حالی به استقبال 22 بهمن می روند که دشمنان انقلاب در داخل و خارج از کشور با توطئه چینی و نقشه های شوم خود می خواهند از میزان مشارکت مردم در راهپیمایی این روز بزرگ بکاهند.
وی گفت: بی شک ملت ایران همچنان که در موقعیت ها دیگر نیز اثبات کردند که در چنین شرایطی با اتحاد و همدلی و حضور گسترده و پرشور خود، مایه یاس و نامیدی دشمنان خواهند بود اینبار نیز به پیمانی که 35 سال پیش با امام راحل (ره) و شهدا بستند در روز 22 بهمن همچنان وفادار خواهند ماند.
7512/584/583
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن