تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803207913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادارات و تشکل های کرمانشاه مردم را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ادارات و تشکل های کرمانشاه مردم را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند کرمانشاه - ایرنا - ادارات و تشکل های استان کرمانشاه روز دوشنبه با صدور بیانیه های جداگانه، عموم مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22بهمن دعوت کردند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمانشاه در بیانیه ای آورده است: از مردم شهیدپرور، همیشه در صحنه و خداجوی استان دعوت می شود به ندای ولی امر مسلمین لبیک گفته و با حضور منسجم و دشمن شکن خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال نیز همچون سال های گذشته با مشت های گره خورده انزجار خویش را از دشمنان انقلاب اسلامی بخصوص آمریکا و اسراییل غاصب برای جهانیان به نمایش بگذارند.
در بیانیه کانون های فرهنگی، هنری مساجد کرمانشاه نیز آمده است: در این مقطع حساس از عمر پربرکت انقلاب که استکبار با تمام ترفندها و تزویرهایش به میدان آمده تا ملت انقلابی ما را از میدان به در کند، کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در لبیک به امام و پیشوای خویش حضرت آیت الله خامنه ای، آمادگی خود را برای حضور پرنشاط در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اعلام می دارند.
این بیانیه می افزاید: از ملت همیشه بیدار ایران برای خلق حماسه ای دیگر دعوت می شود تا این حضور عظیم و خروشان ملت قهرمان اسلامی، مایه یاس دشمنان ایران اسلامی شود.
خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز با صدور بیانیه ای از کلیه واحدهای صنعتی و فعالیت اقتصادی استان دعوت کرده تا با حضور پرشور و همیشگی خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، به همراه سایر اقشار مردم اوج اقتدار و یکپارچگی ملت ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.
در این بیانیه آمده است: این حضور حماسی به عنوان پشتوانه و حمایت از دولت تدبیر و امید برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران را به ثبت برساند.
حزب موتلفه اسلامی کرمانشاه نیز در بیانیه ای از آحاد مختلف مردم استان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال دعوت به عمل آورده است.
در این بیانیه از عموم مردم استان دعوت شده تا در سالروز آغاز سی و ششمین طلوع فجر و یوم الله 22 بهمن، یک بار دیگر با حضور میلیونی خود حماسه سیاسی را رقم و مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب بزنند و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کنند.
جمعیت آبادگران جوان کرمانشاه نیز در بیانیه ای از مردم استان کرمانشاه خواست که حضوری پررنگ در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند.
در این بیانیه آمده است: اقشار مختلف مردم کرمانشاه با حضوری سبز و گرم، صحنه ای درخشان از اوراق رنگین دفتر بزرگ و زرین خاطرات انقلاب اسلامی را ترسیم کرده و برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان تمامی خاطرات انقلاب اسلامی و انقلابی ثبت می کنند و با حضور آگاهانه و خردمندانه خویش در سبزی امروز ، سرخی دیروز شهدا و امام شهدا، ارزش ها و اهداف والای مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کرده و بیعت کرده و بیعت خود را با رهبر و مقتدای خویش تازه می کنند.
دانشگاه رازی نیز آحاد مردم استان بویژه دانشگاهیان کرمانشاه را برای شرکت یکپارچه و خلق حماسه ای دیگر در راهپیمایی یوالله 22 بهمن دعوت کرد.
در این بیانیه آمده است: ملت های مسلمان با آگاهی و آمادگی کامل در برابر توطئه های شوم دشمن ایستادگی کرده و ملت غیور ایران اسلامی نیز ضمن حمایت کامل از تیم مذاکره کننده هسته ای اعلام می کنند اهداف گرانسنگ انقلاب اسلامی تا قیام منجی عالم بشریت پایدار و مستدام خواهد بود و مردم با حضور یکپارچه و خلق حماسه سیاسی دیگری پاسخ محکمی به یاوه گویان خواهند داد.
7456/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن