تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819126123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع مشکلات مردم در حوزه بیمه ای و درمانی از برنامه های دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رفع مشکلات مردم در حوزه بیمه ای و درمانی از برنامه های دولت است اراک-ایرنا- مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: رفع مشکلات مردم در حوزه بیمه ای و درمانی از برنامه های دولت تدبیر و امید است.


«سید تقی نوربخش» عصر دوشنبه در جریان افتتاح شعبه سه تامین اجتماعی اراک افزود: این سازمان در دو سال اخیر شرایط پر حاشیه ای را تجربه کرده اما در حال حاضر با نگاه و دیدگاه جدید دولت که تقویت نظام سلامت و رفاه اجتماعی است، به ماموریت اصلی خود بازگشته است.
وی بیان کرد: نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است که بیشتر آنها جزو اقشار آسیب پذیر بوده و سازمان تامین اجتماعی تقویت خدمات بیمه ای و درمانی را در بهترین سطح و کیفیت در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور ادامه داد: در حال حاضر تامین اجتماعی معیشت چهار میلیون نفر و ارائه خدمات به نیمی از جمعیت کشور را برعهده دارد.
نوربخش اظهار کرد: با وجود بدهی 50 هزار میلیارد ریالی این سازمان و مشکلاتی که در منابع و مصارف داریم، سیاست های ویژه ای در جبران مطالبات پرسنلی دنبال می شود.
مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی نیز در این آیین گفت: استان مرکزی 800 هزار بیمه شده دارد که این رقم 68 درصد جمعیت استان را شامل می شود.
«کیومرث طهماسبی» افزود: 15 شعبه ثابت، چهار شعبه اقماری و سه کارگذاری به بیمه شدگان تامین اجتماعی این استان خدمات ارائه می دهند.
مدیردرمان تامین اجتماعی استان مرکزی نیز در این آیین گفت: خدمات درمان تامین اجتماعی از طریق سه بیمارستان ملکی و هفت مرکز درمانگاهی انجام می شود که 830 هزار بیمه شده از این مراکز خدمات دریافت می کنند.
دکتر «بابک عدلی» افزود: سیاست درمان استان در ارتقا و بهسازی فضاهای فیزیکی بیمارستان ها و بهبود خدمات است.
مدیردرمان تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: میانگین ضریب اشتغال تخت ها ملکی تامین اجتماعی این استان در 10 ماهه گذشته 77 درصد بوده که میانگین کشوری آن 73 درصد است.
«شکرالله حسن بیگی» معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی نیز در این آیین گفت: شعار دولت تدبیر و امید استفاده از مدیران بومی و کارشناس در دستگاه ها است و تامین اجتماعی در این حوزه خوب عمل کرده است.ک/2
560/559 / 1539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن