تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803025232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت انجمن اسلامی پزشکان از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دعوت انجمن اسلامی پزشکان از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن تهران - ایرنا - انجمن اسلامی پزشکان ایران با انتشار بیانیه ای به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مردم برای مشارکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.


به گزارش ایرنا از انجمن اسلامی پزشکان ایران، در این بیانیه آمده است: بار دیگر موسم پیروزی انقلاب اسلامی ایران که اکنون به انقلابی جهانی بدل شده، فرا رسیده است و مردم بیدار کشورمان با بصیرتی بیش از گذشته و با تاکید بر شعار همیشگی خود یعنی ˈاستقلال، آزادی و جمهوری اسلامیˈ چشم انداز تشکیل حکومت جهانی اسلام زا چراغ هدایت خود قرار داده اند.امروز پس از گذشت سی وپنج سال از خیزش عظیم مردم ایران و خلق انقلابی اسلامی، شاهد آن هستیم که الگوهای رایج اداره جهان یکی پس از دیگری شکست خورده و به زباله دان تاریخ ملحق می شوند و تنها این نور اسلام ناب است که روز به روز از پس غبار فتنه ها و کینه ها رخ می نمایاند و این نشانه ای است از تلاش ها و جانفشانی های مردم ایران در سال های سخت حکومت ستمشاهی، که امروز به ثمر رسیده است .
این انقلاب را نه تنها به یک انقلاب منطقه ای بلکه به انقلابی جهانی بدل کرده و موفقیت الگوی مردم سالاری دینی را بر همگان آشکار کرده است.
این بیانیه می افزاید :الگویی که در طول سالیان گذشته بارها مورد هجمه و دست اندازی نظامی، فرهنگی و اقتصادی قرار گرفت اما هربار توانست با بنیادی محکم تر از قبل، از زیر فشار دشمنان خود که همان یاران شیطانند، با سربلندی ، قد علم کند و همین است که دنیای کفر و الحاد را به وحشت انداخته تا با به کارگیری انواع ابزارهای ابلیسی خود، بر این نظام مقدس خدشه وارد کنند که البته فان حزب الله هم الغالبون.
این بیانیه ادامه می دهد : اکنون بر همگان از دوست و دشمن مبرهن شده که مردمی که سی و پنج سال پیش، برای احیای استقلال، آزادی خود، شعار تشکیل حکومت جمهوری اسلامی را سر دادند، امروز نیز با هر عقیده و دین و مذهب ، براین شعار پافشاری می کنند و این موهبت الهی را با هیچ امتیاز و توافقی ، جایگزین نمی کنند.
در این بیانیه آمده است : مردمی که برای احیای استقلال از دست رفته خود قیام کردند و به رهبری امام خمینی(ره) نه تنها در مقابل حکومت خودکامه پهلوی بلکه در برابر اربابان غربی و شرقی آن قدعلم کردند و پرچم اسلام ناب را بر فراز سرزمین خود، به اهتزاز درآوردند، امروز نیز به رهبری امام خامنه ای نخواهند گذارد دولتمردان غرب به خصوص آمریکا در هر مقام و منصب و جایگاه گوشه چشمی به استقلال ایران داشته باشند و با موضع گیری مداخله جویانه خود، ادبیات توهین آمیز خود را علیه ملت ایران بکار گیرند.
این بیانیه می افزاید : از این روست که اظهارات اخیر وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا و معاون وی که البته هر دو و دیگر مقامات آمریکا از عمال و دست نشاندگان صهیونیست هستند نه تنها در نظر مردم بزرگ ایران کوچک ترین ارزشی ندارند، بلکه به مثابه مشتی خاک است که کودکی دیوانه بر چهره خورشید پرتاب کند.تنها اثر اظهارات گستاخانه و دور از عقلانیت مقامات آمریکا علیه ملت ایران، روشن شدن چهره کریه آنان برای آزادگان دنیاست و اسبابی را فراهم می آورد تا بار دیگر بر همگان آشکار گردد رویکرد بی اعتمادی ملت ایران علیه دولتمردان و مقامات آمریکایی در طول بیش از سی سال گذشته بی دلیل نبوده و بر این بی اعتمادی تاریخی صحه می گذارد.از این رو مردم ایران همواره نگاهی خیرخواهانه به دوست و دشمن داشته اند، این بار نیز به سردمداران استکبار جهانی و علی الخصوص آمریکا گوشزد می کنند اقدامات مکارانه آنان باعث خواهد شد روز به روز بیداری و بصیرت همه مردم دنیا حتی مردم کشورهای خودشان افزایش یافته و زوا و نابودی شان تسریع گردد.
این بیانیه می افزاید:آزادگان و آزادی طلبان دنیا نیز بدانند همان گونه که دفاعاز مظلوم و مقابله با ظالم از اهداف اصلی انقلاب اسلامی ایران بوده است امروز نیز مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران از هر اقدام ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی در جهان حمایت می کند و تا تشکیل حکومت جهانی صالحان و مستضعفان از پای نخواهد نشست که این وعده حقه الهی در تمام ادیان ابراهیمی است.
دراین بیانیه همچنین آمده است: از تمام ملت بزرگ ایران و جامعه فرهیخته پزشکان دعوت به عمل می آوریم تا لبیک گویان به ندای مقام معظم رهبری امام خامنه ای در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کنند.
علمی (1)**1354**1599
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن