تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819072879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکریم و عدالت اجتماعی از اصول اساسی انقلاب اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه تکریم و عدالت اجتماعی از اصول اساسی انقلاب اسلامی است تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف وامور خیریه گفت: توحید، تکریم انسان ها، عدالت اجتماعی، وحدت عالم اسلام و اهتمام به معنویت از اصول اساسی انقلاب اسلامی است.


حجت الاسلام والمسلمین ˈ احمد شرفخانیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اصولی که انقلاب بر اساس آن شکل گرفته است، اظهارداشت: توحید، تکریم انسانها، عدالت اجتماعی، وحدت عالم اسلام و اهتمام به معنویت از اصول اساسی انقلاب اسلامی است.
شرفخانی با بیان این که امام خمینی ( ره ) دستاوردهای 200 ساله استکبار را از بین برد، افزود: انقلاب در ایران موجی جهانی ایجاد کرد و این رویداد یک حادثه منطقه ای نبود بلکه واقعه ای تاریخی بود.
وی اظهارداشت: انقلاب اسلامی همیشه در تاریخ باقی خواهد ماند چرا که بر اساس مبانی و اصول شکل گرفته و حربه های استعمارگران را نمایان کرده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به این که ایران جایگاه ویژه ای در منطقه از لحاظ ژئوپولوتیکی دارد، گفت: تاثیر انقلاب اسلامی در دنیا جهان شمول است و به گفته رهبر معظم انقلاب، انقلاب ایران بدون نام امام خمینی (ره) در جهان شناخته شده نیست.
شرفخانی با اشاره به این که در ایران سیاست عین دیانت است، افزود: ظاهر برخی کشورها، اسلامی است اما شاخصه های آنان غربی شده است.
وی افزود: امروز عصر انقلاب اسلامی در دنیاست و علت دشمنی کشورهای غربی با این ملت ما، پافشاری بر اصول آن است .
شرفخانی شعار نه شرقی و نه غربی را از دیگر اصول بسیار مهم انقلاب اسلامی خواند و افزود: ملت ایران توسط امام خمینی (ره) به این جایگاه رسیده است که به شرق و غرب وابسته نباشند.
وی ادامه داد: به دلیل پا فشاری بر همین شعار و اصل است که شرق و غرب جهان، جمهوری اسلامی را سدی بزرگ در برابر خواسته های استعماری خود می دانند.
معاون فرهنگی سازمان اوقاف وامور خیریه کشور عنوان کرد: باید بر عناصر اسلامی و اعتقادی در جامعه پافشاری کنیم و اجازه ندهیم فرهنگ برهنگی و غرب زدگی در جامعه رواج یابد.
شرفخانی اظهارداشت: انقلاب هایی که ماندگار نبوده اند، انقلاب هایی هستند که نتوانستند اصول و مبانی خود را حاکم نمایند.
وی با اشاره به وظایف خواص و مسوولین در این زمان گفت: شناخت حق و حقیقت در هر دوره ای، تبعیت و حمایت به موقع از حق و استقامت و پایداری در راه حق سه وظیفه بسیار مهم و اساسی خواص در این زمان است.
شرفخانی همگان را به رجوع دوباره به کتاب شریف ˈولایت فقیهˈ حضرت امام خمینی(ره) دعوت کرد و افزود: باید به درستی درک کرد که وقتی حضرت امام می فرمایند ولایت فقیه همان ولایت رسول الله (ص) است، به چه معنایی است.
اجتمام**3377**1478
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن