تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819999383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان کرج بیانیه مشترک صادر کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایندگان کرج بیانیه مشترک صادر کردند کرج - ایرنا- نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای مشترک از مردم استان البرز برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کردند .


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، دراین بیانیه آمده است: بار دیگر در طلیعه بهار انقلاب
مردم ولایت مدار و قدردان ایران اسلامی با نمایش حضور دشمن شکن خود برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر افتخار میهن اسلامی رقم خواهند زد.
ˈعزیز اکبریان ˈ و ˈ محمد جواد کولیوند ˈ در بیانیه خود اعلام کرده اند ،استان البرز همچون همیشه با تکیه بر سیل خروشان مردم بصیر ، ولایت پیشه و انقلابی خود در راستای حماسه آفرینی های گذشته هماهنگ با دیگر نقاط میهن اسلامی در حضوری معنادار و بی سابقه در راهپیمایی شکوهمند سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ثابت می کند که در ادامه آرمانهای مقدس ، مترقی و اسلامی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضور امام راحل (ره) و در پیروی از فرامین مدبرانه مقام عظمای ولایت از هیچ جوشش ، تلاش وایثاری دریغ نکرده و نخواهد کرد.
همچنین دراین بیانیه آمده، درچنین شرایطی که میهن اسلامی ما مورد بغض و کینه تمامی مستکبران ودین ستیزان جهان قرار گرفته است نمایش وحماسه حضور مردم شریف استان البرز ضربه ای مهلک وجانسوز به پیکره تمامی معاندان و بدخواهان این ملت ایثارگر و شهید پرور است.
ماخادمان شما در مجلس شورای اسلامی به رسم ادب و براساس وظیفه وتکلیف دینی خود ضمن دعوت ازیکایک مردم ، مسوولان وعزیزان در راهپیمایی شکوهمند 22بهمن ازخداوند متعال مسئلت داریم تا خداوند سبحان این ملت وفادار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی واین نظام و رهبر آن حضرت آیت الله خامنه ای را برای این مردم شریف وغیور نگهدار وپشتیبان باشد.ک/1
2818/ 691
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن