تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817389308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابتکار در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ابتکار در یک نگاه تهران - ایرنا - روزنامه ابتکار تیتر اول صفحه نخست روز دوشنبه بیست و یکم بهمن ماه را «روزی برای همه» برای دعوت مسئولان، شخصیت ها، گروه ها و احزاب برای حضور در راه پیمایی 22بهمن؛ قرار داده است.


گروه سیاسی - سی و پنج سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی یک بار دیگر 22 بهمن در کانون تحولات قرار گرفته است، با این تفاوت که پس از چند سال التهاب برخی گروه ها و جناح ها، 22 بهمن امسال در فضایی متفاوت برگزار خواهد شد. فضایی که پس ازبرگزاری انتخابات پرشور 24 خرداد و انتخاب دکتر حسن روحانی با شعار اعتدال وتدبیربه وجود آمده است و از این رهگذر حضور اقشار، گروه ها و احزاب سیاسی متعددی در فضای سیاسی کشور، شور و اشتیاق بیشتری به بدنه اجتماعی کشور تزریق کرده است.22بهمن امسال در حالی برگزار می شود که برخی محدودیت ها برای بعضی گروه های سیاسی برداشته شده حضور آن ها در فضای جدید به افزایش شور ونشاط انجامیده است. به همین جهت است که بسیاری ازشخصیت ها و احزاب دو جناح اصلی کشور به میدان آمده و از مردم دعوت کرده اند، تا ضمن حضور در راه پیمایی این روز تاریخی، آن را به روزی برای همه مردم ایران تبدیل کنند، نه آن چنان که برخی از گروه ها در سال های گذشته سعی در مصادره این مقطع آغازین نظام جمهوری اسلامی به نفع خود کرده بودند.
ابتکار با چاپ تصویری از حضور سیدمحمد خاتمی و سیدمحمدموسوی خوئینی ها در مرقد رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی در حالی که سیدحسن خمینی آنان را همراهی می کند، تیتر «بازگشت روحانیون اصلاحات» را برای آن انتخاب کرد و نوشت: تجدید پیمان اعضای مجمع روحانیون مبارز با آرمان های امام راحل.
مجمع روحانیون مبارز که در حوادث پس از انتخابات 22خرداد88 نیز به همراه برخی دیگر از تشکل های سیاسی اصلاح طلب، ترجیح داده بود، فعالیت های خود را به حالت نیمه تعطیل درآورد، روز گذشته با حضور اعضای شاخص خود در یک مراسم رسمی حاضر شد تا پس از حزب اعتماد ملی دومین تشکل این جناح باشد که خود را برای فعالیت بیشتر و تاثیرگذاری درعرصه سیاسی، در فضای کنونی پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید آماده می کنند.
«تأخیر روحانی و تقصیر ضرغامی» عنوان سرمقاله ابتکار به قلم هجیر تشکری است.
«7 توافق ایران و آژانس»، «تصمیم جدید صدا و سیما در باره مصاحبه با روحانی»، «تغییر محتویات سبد کالا در مرحله دوم»، «کسی از مرزبان های ایرانی خبر ندارد» و «پایان تحقیقات از معاون اول احمدی نژاد» از دیگر عنوان های صفحه اول ابتکار است.
ابتکار در باره پایان تحقیقات از معاون اول احمدی نژاد به نقل از وکیل مدافع محمدرضا رحیمی نوشت: تحقیقات در پرونده موکلم به اتمام رسیده و برای اظهارنظر نهایی به دادستانی تهران ارسال شده است.
محمدرضا نادری در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین جزئیات پرونده محمدرضا رحیمی، اظهار کرد: تحقیقات پرونده موکلم در دادسرا تکمیل شده است و در آخرین پیگیری هایی که در رابطه با پرونده آقای رحیمی داشتم به من اعلام کردند که پرونده برای اظهارنظر نهایی به دادستانی تهران ارسال شده است.
ابتکار در بخش اخبار کوتاه خود خبری با عنوان «اجازه عرضه بنزین پتروشیمی را نمی دهیم؛ هشدار محیط زیستی ابتکار به وزارت نفت» را منتشر کرد و به نقل از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست نوشت: تا اواسط بهار 93 تمام استاندارد ها باید در خودرو های تولیدی رعایت شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، معصومه ابتکار صبح دیروز در یک برنامه ی تلویزیونی در خصوص آلاینده های بنزین تولید پتروشیمی ها گفت: هنوز هم تبعات بنزینی که در واحد های پتروشیمی تولید شد به دلیل وجود مقدار زیادی آروماتیک را داریم اما به وزارت نفت اعلام کرده ایم که دیگر اجازه ی عرضه ی بنزین پتروشیمی به بازار را ندارند و آنها هم پذیرفته اند.
ابتکار نامه دارابی معاون ضرغامی را با عنوان «تصمیم جدید صداوسیما درباره مصاحبه با روحانی» را به چاپ رساند.
علی دارابی معاون سیمای سازمان صدا و سیما با ارسال نامه ای به مدیر شبکه یک دستورات جدید رئیس رسانه ملی در خصوص معرفی مجریان مصاحبه با رئیس جمهور را به وی ابلاغ کرد.به گزارش باشگاه خبرنگاران، در نامه علی دارابی معاون سیمای سازمان صدا و سیما به فرجی مدیر شبکه یک آمده است:بنا به دستور مهندس عزت الله ضرغامی رئیس محترم سازمان صدا و سیما؛ برای مصاحبه های تلویزیونی جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی رئیس جمهور محترم، حداکثر تا 3 روز مانده به زمان مصاحبه، 3 مجری واجد شرایط را به دفاتر ایشان معرفی کنید. بعد از توافق انجام گرفته و قبل از برگزاری مصاحبه، نام مجری منتخب اعلام شود و در سایت شبکه قرار گیرد. در مورد دو قوه دیگر چون مسئله خاصی نیست چون گذشته عمل شود. از خداوند منان توفیقات روزافزون جنابعالی و همکاران محترم را خواهانم.
اول ** 1610
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن