تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819814426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به فیلم نبراسکا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: روزشمار اسکار 86؛
نگاهی به فیلم " نبراسکا "
فیلم " نبراسکا " نامزد دریافت شش جایزه آکادمی اسکار شده است


به گزارش خبرنگار حوزه سینمای جهان  باشگاه خبرنگاران به نقل از اوشن کاونتی سیگنال؛ "نبراسکا" فیلمی کمدی-درام با بازی بروس درن و ویل فورته به کارگردانی اکساندر پین و فیلمنامه نویسی باب نلسون. "نبراسکا" نامزد دریافت نخل طلا در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۳ شد که طی آن، بروس درن جایزه بهترین بازیگر را بُرد.

این فیلم همچنین نامزد دریافت شش جایزه آکادمی اسکار شده  که از آن جمله‌اند: جایزه اسکار بهترین فیلم، جایزه اسکار بهترین کارگردانی، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن.

الکساندر پین زندگی مردی(وودی گرانت) را به تصویر می‌کشد که مشکل بزرگ و اندوه‌باری دارد؛او حرف همه را باور می‌کند.

 او در صندوق پستی‌ الکترونیکی‌اش نامه‌ای دریافت می‌کند که در آن نوشته یک میلیون دلار بدون هیچ دلیل مشخصی برنده شده، او گفته‌ی نامه را باور می‌کند. برعکس همه‌ی آدمهایی که در زندگی وودی می‌دانند این نامه‌ها شگردهای تجاری شرکت‌هاست، وودی با خوش‌بینی تمام تصمیم می‌گیرد به نبراسکا برود و پولی که برنده شده را دریافت کند.

از دست دادن فرصت‌ها و زمان گذشته تم داستان "نبراسکا" است. همه‌ی شخصیت‌های فیلم به نوعی از گذشته‌ی خود، با خوشحالی یا پشیمانی و یا مثل وودی با بی‌تفاوتی، یاد می‌کنند. این تم حال و هوای فیلم‌های دهه 1970 را به فیلم بخشیده است.

نکته‌ی قابل توجه نوع نگاه فیلم است؛ با اینکه "نبراسکا" در دنیای امروزی روی می‌دهد اما پین تصویربرداری سیاه و سفید را انتخاب کرده است.

با وجود اینکه الکساندر پین فقط شش فیلم ساخته اما خودش را به عنوان یکی از مستعدترین کارگردان‌ها معرفی کرده است.

بی شک "نبراسکا" یکی از بهترین فیلم‌های سال خواهد بود.


انتهای پیام/ اس
 








تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن