تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817398320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام جم در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جم در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه جام جم روز دوشنبه عناوین «فردا، همه با هم در جشن انقلاب»، «بسیج پزشکی برای درمان رایگان محرومان» و «بنزین پاک از هفته آینده در تهران» را در صفحه نخست برجسته کرد.


این روزنامه تیتر یک را به خبر فردا، همه با هم در جشن انقلاب، اختصاص داد و نوشت: مردم ایران فردا بار دیگر به یاد روزهای پیروزی بر رژیم ستمشاهی، در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت می کنند تا ضمن بیعتی دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی، شهدای این انقلاب و امام امت، به جهانیان نشان دهند که در هر شرایطی از نظام برخاسته از این انقلاب دفاع کرده و ندای رهبر معظم انقلاب برای حضور در حماسه سی و پنجم را لبیک می گویند.
راهپیمایی فردا از آن جهت اهمیتی مضاعف یافته است که کشورمان هفته آینده دور تازه ای از مذاکرات برای برداشتن گام نهایی جهت حل و فصل پرونده هسته ای را آغاز می کند و به نظر بسیاری از صاحب نظران، در چنین شرایطی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه ای برای تیم مذاکره کننده در جریان گفت وگوهای هسته ای خواهد بود.
بسیج پزشکی برای درمان رایگان محرومان، تیتر دیگر این روزنامه است. سفر گروه های پزشکی به مناطق محروم کشور به منظور معاینه و درمان قشر ضعیف و به دور از امکانات این مناطق، اگرچه در طول دوران پس از انقلاب همواره صورت می گرفته، اما طی سال های اخیر افزایش چشمگیری یافته است، به طوری که گروه های مختلفی از جامعه پزشکی بسیج، سپاه، جمعیت هلال احمر و نیروهای متخصص مردمی هرساله و بویژه در ایام دهه فجر به سوی این مناطق رهسپار شده و خدمات متعددی را به شهروندان محروم آن ارایه می دهند.
یکی از این گروه ها، تیم فوق تخصصی جراحی پلاستیک ویژه سفر به مناطق محروم است که از 6 سال پیش با حضور جراحان فوق تخصص پلاستیک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران شکل گرفته و تاکنون 10سفر به مناطق محروم کشور از جمله خوزستان، مازندران، آذربایجان شرقی، کردستان و کهگیلویه و بویراحمد داشته است.
روزنامه جام جم تیتر بنزین پاک از هفته آینده در تهران را انعکاس داد. مصطفی کشکولی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: از هفته آینده، بنزین پاک در همه جایگاه های تهران توزیع می شود. بنزین پاک در حقیقت همان بنزین یورو 4 است که کیفیت بهتری نسبت به بنزین معمولی دارد.
بنزین یورو 2 معمولی بین 82 تا 84 درصد اکتان دارد و این در حالی است که کارشناسان زیست محیطی، اضافه شدن مواد اکتان افزا و در راس آن بنزن به ترکیب بنزین را یکی از مهم ترین دلایل آلودگی هوا می دانند. با وجود این در فرمول بنزین یورو 4، بنزن وجود ندارد و درجه اکتان آن بین 94 تا 96 درصد است.
این روزنامه در عنوان دیگری دستورالعمل انتخاب مجری مصاحبه های رییس جمهور ابلاغ شد را بازتاب داد.
بر اساس دستورالعمل معاون سیما از این پس برای مصاحبه های تلویزیونی رییس جمهور، سه مجری واجد شرایط معرفی می شوند تا بعد از توافق دفتر ریاست جمهوری، نام مجری منتخب اعلام شود.
علی دارابی معاون رسانه ملی در امور تلویزیون، نحوه اجرای مصوبه شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما درباره انتخاب مجری برای گفت وگوهای تلویزیونی با سران قوا را ابلاغ کرد.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دارابی در نامه ای به مهدی فرجی مدیر شبکه یک تلویزیون، نحوه انتخاب مجری را برای گفت وگو با سران سه قوه تشریح کرد.
در این نامه چنین آمده است: پیرو دستور رییس محترم سازمان، برای مصاحبه های تلویزیونی حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی رییس جمهوری حداکثر تا سه روز مانده به زمان مصاحبه، سه مجری واجد شرایط را به دفتر ایشان معرفی کنید.
بعد از توافق انجام گرفته و قبل از برگزاری مصاحبه، نام مجری منتخب اعلام شود و در سایت شبکه قرار گیرد.
در مورد دو قوه دیگر، چون مساله خاصی نیست، مانند گذشته عمل شود.
هشدار مقامات بوسنیایی درباره پیامد خطرناک اعتراضات، تیتر دیگر این روزنامه است. در حالی که خشم و اعتراض مردم بوسنی هنوز فروکش نکرده و آنها خواستار استعفای مقامات دولتی و محلی شده اند، مقامات دولتی با گذشت چهار روز از این ناآرامی ها برای اولین بار نسبت به آن واکنش نشان دادند.وزیر کشور بوسنی هرزگوین شنبه شب هشدار داد انفعال دولت در مقابله با مشکلات اقتصادی و سیاسی، به خشم مردم دامن می زند و مقامات باید برای آرام کردن مردم یک سونامی مبارزه با اختلاس برپا کنند.
وی گفت: در صورتی که بزودی این کار از سوی مقامات انجام نشود، مردم یک سونامی علیه دولت به راه خواهند انداخت.
**7304**9131**1104
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن