تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804410137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر ارتباطات بر تمدید نشدن دوره انحصار رایتل تاكید كرد


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: با توجه به اتمام انحصار فعالیت رایتل در مرداد ۹۳ ما پروانه استفاده از نسل سوم را به سایر اپراتورها نیز خواهیم داد. همچنین امیدواریم تا پایان سال ۹۳ بتوانیم پروانه نسل چهارم پیشرفته را نیز برای اپراتورها صادر کنیم.




وزیر ارتباطات بر تمدید نشدن دوره انحصار رایتل تاكید كرد


 


 

محمود واعظی در شبکه اجتماعی کلوب نوشت:با توجه به اتمام انحصار فعالیت رایتل در مرداد ۹۳ ما پروانه استفاده از نسل سوم را به سایر اپراتورها نیز خواهیم داد. همچنین امیدواریم تا پایان سال ۹۳ بتوانیم پروانه نسل چهارم پیشرفته را نیز برای اپراتورها صادر کنیم.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در صفحه خود در شبکه اجتماعی کلوب نوشت:با توجه به اینکه در مرداد ماه سال آینده (سال ۹۳) دوران انحصاری استفاده از نسل سوم تلفن همراه برای رایتل به پایان می رسد، ما پروانه استفاده از نسل سوم را به سایر اپراتورها نیز خواهیم داد. همچنین امیدواریم تا پایان سال ۹۳ بتوانیم پروانه نسل چهارم پیشرفته را نیز برای اپراتورها صادر کنیم و از هم اکنون به دنبال مهیا کردن شرایط و مقدمات ورود نسل چهارم پیشرفته هستیم.

موضوع پایان دوره انحصار رایتل به عنوان اپراتور سوم مسئله تازه‌ای نیست و پیش از این هم یعنی در اردیبهشت ماه امسال كه مكالمات تصویری این اپراتور كه تنها مزیت آن برای در اختیار داشتن عنوان اپراتوری سوم است قطع شد اظهار نظرات مختلفی در خصوص نحوه فعالیت اپراتور سوم شكل گرفت. 

اما این بار به نظر می‌رسد علی رغم اینكه تنها ۶ ماه به اتمام فعالیت انحصاری این اپراتور باقی مانده و هنوز هم نتوانسته ارتباطات تصویری خود را برقرار كند اما این بار وزیر ارتباطات قصد ندارد تا تحت هیچ شرایطی مدت زمان فعالیت انحصاری رایتل را تمدید كند به گونه‌ای كه در اظهار نظر خود بر اتمام زمان انحصار تا مرداد ماه سال ۹۳ تاكید كرده و ابراز امیداواری كرده تا پایان سال آینده بتواند مقدمات ورود نسل چهارم اپراتورها را فراهم كند، در حال آنچه مسلم است هم اکنون رایتل تا مردادماه سال آینده فرصت دارد که خود را تجهیز کند و طبق پروانه بازار را در دست بگیرد

البته وزیر ارتباطات در بخش دیگری از اظهار نظر خود یادآور شده بود كه اپراتورهای دیگر و جدید هم می‌توانند در صورت علاقه‌مندی برای ارائه خدمات نسل سه و چهار اقدام کنند و در این میان توصیه ما به همه این است که با توجه به این که در دنیا به سرعت اپراتورها از نسل سه به نسل چهار عبور می‌کنند در ایران هم سرمایه‌گذاری‌ها بیشتر به سمت نسل چهارم برود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چه تضمینی وجود دارد که برای اپراتورهایی که قصد ارائه خدمات نسل چهارم را دارند مشکلات رایتل پیش نیاید، توضیح داده بود: اکنون سرویس‌ها آن قدر زیاد است که اگر یک سرویس دچار مشکل شود، سرویس‌های متعدد دیگری نیز وجود دارند؛ از سوی دیگر من فکر می کنم که اگر من آن زمان مسوول بودم به گونه‌ای برخورد می‌کردم که این مشکلات پیش نیاید.


مرجع : خبرگزاری ایلنا

تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن