تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو طرح تولیدات دامی در همدان به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو طرح تولیدات دامی در همدان به بهره برداری رسید همدان - ایرنا - همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر دو طرح تولیدات دامی عصر یکشنبه در شهرستان همدان به بهره برداری رسید.


به گزارش ایرنا رییس سازمان جهاد کشاورزی همدان در آیین بهره برداری از پرورش گوساله گوشتی در روستای ˈدشتهˈ بخش قهاوند با بیان اینکه برای اجرای این طرح با ظرفیت 50 راس و اشتغالزایی سه نفر، سه میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است افزود: تولید سالانه این طرح 16 تن گوشت قرمز است.
ˈجواد رشیدیˈ افزود: همچنین برای اجرای طرح پرورش مرغ گوشتی در روستای ˈنوده قره باغیˈ 10 میلیارد ریال هزینه شده است که چهار میلیارد ریال آن آورده شخصی است.
وی با بیان اینکه این طرح با ظرفیت 35 هزار قطعه ، گوشت سفید تولید می کند اظهار داشت: تولید سالانه این طرح 385 تن گوشت مرغ است.
وی افزود: طرح پرورش مرغ گوشتی برای شش نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.
فرماندار همدان نیز گفت: شهرستان همدان 25 واحد پرورش گوساله با ظرفیت دو هزار و 495 راس دارد که 12 درصد از تولید گوشت گوساله استان را به خود اختصاص داده است.
ˈحسن قهرمانی مطلقˈ با بیان اینکه تولید سالانه گوشت گوساله در شهرستان همدان 42 هزار و 72 تن است افزود: سرانه مصرف گوشت گوساله در شهرستان همدان به ازای هر نفر 14 کیلو گرم است.
وی گفت: همچنین در شهرستان همدان سالانه 12 هزار و 573 تن مرغ تولید می شود که 17 درصد از سهم استان را به خود اختصاص داده است.
وی سرانه مصرف گوشت مرغ در شهرستان همدان را 25 کیلو گرم عنوان کرد.
7523/551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن