تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819118326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده لنجان: ضرغامی باید از بختیاری ها عذرخواهی کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده لنجان: ضرغامی باید از بختیاری ها عذرخواهی کند اصفهان- ایرنا- نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از پخش سریال سرزمین کهن و توهین به بختیاری ها گفت: ضرغامی باید در این زمینه دقت بیشتری داشته باشد و از قوم شریف بختیاری و ملت ایران عذرخواهی کند.


ˈمجید منصوریˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اصل سوم و نوزدهم قانون اساسی بر مساوی بودن تمام اقوام تاکید شده و هیچ قومی از قوم دیگر برتر نیست.
وی با بیان اینکه همه باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری در حفظ وحدت و همدلی قدم برداریم، تصریح کرد: این اقدام سیما باعث بروز اختلاف می شود.
منصوری با بیان اینکه باید مسوولان صدا و سیما نظارت بیشتری داشته باشند، گفت: در سریال های سیما بی هیچ نظارت، توجه و توجیهی به قومهای لر، ترک، کرد و بلوچ توهین می شود.
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این سریال دیالوگ های بدی دارد، افزود: نقش یک خانواده فاسد و وابسته به انگلیس به خانواده ای بختیاری داده شده است.
منصوری با اشاره به اینکه کارگردان این سریال باید در این زمینه عذرخواهی کند و توضیح دهد، افزود: استفاده از عنوان بختیاری ها باعث اختلاف و شادی دشمن است.
وی گفت: بختیاری ها در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و طول تاریخ کشور عزیزمان بر همدلی و وحدت تاکید داشته اند و شهدای زیاد در راه خدا، انقلاب امام و رهبری تقدیم کشور کرده اند.
وی با بیان اینکه در این زمینه در صحن علی مجلس تذکر داده ام، افزود: در این راستا نامه ای با امضای بیش از 50 نماینده مجلس برای رییس سازمان صداو سیما ارسال شده است.
وی افزود: بختیاری ها تا پای جان پای انقلاب، امام و رهبری ایستاده اند و در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی و22 بهمن حضوری گسترده ای دارند.
به گزارش ایرنا، روز یکشنبه تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت جداگانه به رییس سازمان صدا و سیما و شورای نظارت بر صدا و سیما به خاطر توهین به قوم بختیاری در سریال «سرزمین کهن» تذکر دادند.
سریال سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی پنجشنبه شب ها از شبکه سوم پخش می شود.
ت/8114/607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن