تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803256906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی انقلاب اسلامی به کشور ایران عزت بخشید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیروزی انقلاب اسلامی به کشور ایران عزت بخشید رشت - ایرنا - فرماندار آستانه اشرفیه در مراسم جشن انقلاب این شهرستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) به کشور ایران عزت و کرامت بخشید.


به گزارش خبرنگار ایرنا ˈ علی باباخانی ˈ روز یکشنبه در این مراسم در جمع مردم و مسوولان ادارات و نهادهای شهرستان افزود: انقلاب اسلامی طی 34سال از انقلاب برکات و دستاوردهای بسیاری برای کشور اسلامی به همراه داشته که همه باید قدردان آن باشند.
وی حفظ دستاوردهای نظام را وظیفه تمامی قشرها دانست و بیان کرد: هم اکنون نظام جمهوری اسلامی پس از گذشت سه دهه از انقلاب همچنان با اقتدار اهدافش را دنبال می کند و به یک الگو برای ملت های جهان تبدیل شده است.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این آئین ایمان به خدا ، پیروی از رهبری و وحدت مردم را از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی هر روز کشور اسلامی ما به پیشرفت های بسیار زیادی دست یافته است.
ˈ محمد معافی ˈ تصریح کرد: در طول دوران شکوهمند انقلاب اسلامی شاهدیم که کشور ما با تکیه بر استعدادها و توانمندی های خود به پیشرفت های بسیاری در زمینه های مختلف علمی ، صنعتی و ... دست یافته است .
وی گفت: کسب عناوین مختلف در المپیادهای مختلف علمی خود از دستاوردهای مهم کشور اسلامی ما در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تداوم راه پیشرفت و توسعه کشور اسلامی ما نیز در سایه پیروی از رهبری ، توکل به خداوند و وحدت امکان پذیر است که همه ما باید در این خصوص دقت لازم را داشته باشیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا برگزاری موسیقی سنتی ، نمایش ، اجرای سرود و ... از دیگر برنامه های اجرا شده در جشن انقلاب آستانه اشرفیه بوده است.
همچنین در نهمین روز از دهه مبارک فجر عملیات احداث میدان میوه و تره بار در آستانه اشرفیه آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در این آئین با گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی بویژه هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار موثری را برعهده داشتند و امروز نیز همواره در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام گام بر می دارند.
ˈمحمد حسین قربانیˈ با اشاره به راه اندازی میدان میوه و تره بار آستانه اشرفیه نیز گفت: احداث این میدان که با مشارکت بخش خصوصی انجام می شود ضمن کاهش بسیاری از هزینه های خرید و فروش میوه و تره بار در رونق اقتصادی منطقه موثر است.
یکی از سرمایه گذاران بخش خصوصی اجرای این طرح نیز در این آئین گفت: اجرا و احداث این میدان با هدف تامین نیاز مردم منطقه و شهرستان های مجاور در زمینه میوه و تره بار انجام می گیرد.
ˈ محمد شهرامی ˈ یادآور شد: کاهش هزینه های مردم و صنوف مرتبط با میوه و تره بار اعم از خرده فروش و عمده فروش از دیگر اهداف راه اندازی این میدان میوه و تره بار است.
وی گفت: احداث این میدان میوه و تره بار می تواند برای دوهزار نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کند که خود این امر رونق اقتصادی منطقه را نیز به همراه دارد.
وی با بیان اهمیت احداث این میدان گفت: بسیاری از شهرها و روستاهای همجوار آستانه اشرفیه می توانند از وجود این میدان بهره مند شوند.
به گزارش خبرنگار ایرنا میدان میوه و تره بار آستانه اشرفیه در مرحله اول در زمینی به مساحت 15 هزار مترمربع ساخته می شود.
این میدان میوه و تره بار دارای غرفه های 200 تا 250 مترمربعی بوده و در آن ساختمان های اداری ،نگهبانی ، مسجد، سرویس بهداشتی ، پارکینگ ، باسکول و ... نیز پیش بینی شده است.
گفتنی است در مرحله اول این طرح 70 میلیارد ریال هزینه پیش بینی شده است .
آستانه اشرفیه در شرق گیلان قرار دارد.ک/2
7287/ 603
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن