تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819118900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید به ورزش نیروهای مسلح توجه ویژه ای شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رئیس تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح باید به ورزش نیروهای مسلح توجه ویژه ای شود تهران- ایرنا- رئیس تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح برای انجام مأموریت های محوله خود نیاز به ارتقای قوای جسمانی دارند و ورزش یکی از بهترین بسترها برای تقویت آمادگی جسمانی آنها است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردارسرتیپ دوم پاسدار ˈ مهرعلی باران چشمه ˈ روز یکشنبه در مراسم تجلیل از ورزشکاران و کارکنان وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح گفت: کارکنان کادر و وظیفه بسیج، سپاه، نیروی هوایی، دریایی، زمینی و وزارت دفاع باید با ورزش، سلامت جسمی و روحی خود را تضمین کنند.
باران چشمه اظهارداشت: برگزاری مسابقات ورزشی در مجموعه ستادهای نیروهای مسلح بهترین فرصت برای افزایش روحیه آمادگی جسمانی و دفاعی است.
وی با بیان این که امروزه ورزش دیگر وسیله نیست بلکه یک هدف است ، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز تأکید فراوانی بر توسعه ورزش در نیروهای مسلح دارند.
وی افزود: قطعا اگر کارکنان نیروهای مسلح از سلامت و تناسب جسمانی مطلوبی برخوردار باشند، می توانند در اجرای مأموریت های محوله نیز بهتر عمل کنند از این رو توسعه ورزش در مجموعه ستاد کل نیروهای مسلح باید همواره در دستور کار قرار گیرد.
سردار باران چشمه بر لزوم گسترش ورزش در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز تأکید کرد و گفت: انتظار داریم به ورزش وزارت دفاع ، توجه بیشتری شود چرا که هنوز بخشی از خواسته های ما در این وزارتخانه محقق نشده و هنوز تا حدی با اهداف خود فاصله داریم.
وی اظهارداشت: البته سرداردهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قول های مساعدی در خصوص توسعه ورزش در این وزارتخانه داده است.
سردار باران چشمه به حضور تیم های مختلف ایران در رقابت های ورزشی بین المللی ارتش های جهان( سیزم) اشاره کرد و گفت: حضور در این رقابت های بین المللی توسط مقام معظم رهبری به نیروهای مسلح ابلاغ شده است.
وی گفت: معظم له همواره تأکید کرده اند که حضور در رقابت های ورزشی ارتش های جهان( سیزم) یک امر ضروری است چرا که برافراشته شدن پرچم مقدس ایران به مثابه برافراشته شدن پرچم جهان در اسلام است و تلاش داریم در راستای تحقق تدابیر معظم له در سال های آینده حضوری گسترده و موفق در مسابقات سیزم داشته باشیم.
وی گفت: قطعا برافراشته شدن پرچم هر کشور در مسابقات بین المللی سیزم، توانمندی های نظامی آن کشور را به منصه ظهور می رساند از این رو برنامه ریزی هایی برای کسب موفقیت ها در رشته های مختلف در این رقابتها داریم.
رئیس تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح به برگزاری مسابقات المپیک نظامیان در سال 2015 در سئول کره جنوبی اشاره کردوگفت: امیدواریم از جمهوری اسلامی ایران 7 یا 8 تیم به مسابقات اعزام شوند.
باران چشمه در ادامه گفت: متأسفانه بخشی از اماکن ورزشی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اختیار افراد غیرتخصصی و غیرسازمانی این وزارتخانه است که باید این فضاهای ورزشی را در اولویت اول به کارکنان وخانواده های پرسنل وزارت دفاع اختصاص دهیم.
وی افزود: تنها درآمدزایی نباید هدف ما باشد بلکه باید در راستای توسعه ورزش در میان کارکنان وزارت دفاع ، امکانات و فضاهای ورزشی را در اختیار خانواده های این وزارتخانه قرار دهیم.
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در این مراسم بر لزوم توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی در میان کارکنان این وزارتخانه تأکید کرد.
امیر سرتیپ ˈ نصرالله عزتیˈ گفت: تقویت قوای جسمانی کارکنان وزارت دفاع بویژه سربازان وظیفه و توسعه ورزش صبح گاهی باید همواره در دستور کار قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: باید با توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در میان سربازان وظیفه نیروهای مسلح از جمله وزارت دفاع، در راستای تقویت آمادگی جسمانی و روحیه این عزیزان گام های ارزشمندی برداریم.
عزتی خاطرنشان کرد: امروزه مقوله ورزش بویژه ورزش همگانی در نیروهای مسلح یک اصل است و توسعه ورزش های همگانی و صبحگاهی برای همه بویژه سربازان نیروهای مسلح باید در دستور کار قرار گیرد.
وی برگزاری مسابقات ورزشی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رقابت کارکنان این وزارتخانه در رشته های مختلف را سبب ارتقای آمادگی جسمانی آنها عنوان کرد و گفت: باید این مسابقات همه ساله به لحاظ کیفی و کمی بهتر از سالهای گذشته برگزار شود.
اجتمام**م.د**1478
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن