تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803168879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حوادث ترافیکی 23 درصد ماموریت های اورژانس خراسان رضوی را شامل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حوادث ترافیکی 23 درصد ماموریت های اورژانس خراسان رضوی را شامل می شود مشهد- ایرنا- جانشین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون حوادث ترافیکی 23 درصد ماموریت های اورژانس 115 خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است.


دکتر سعید سعیدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در مشهد افزود: 77 درصد از ماموریت های اورژانس 115 شهرستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در استان خراسان رضوی مربوط به بیماریها و سایر مسائل است.
وی با بیان اینکه سه چهارم ماموریت های اورژانس 115 خراسان رضوی مربوط به شهر مشهد است، افزود: سالانه افزون بر 200 هزار ماموریت اورژانس در شهرستان های زیر پوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی انجام می شود که از این تعداد 150 هزار ماموریت مربوط به شهر مشهد است.
وی تعداد کل پایگاههای شهری و جاده ای اورژانس در خراسان رضوی را 112 پایگاه عنوان کرد و افزود: 54 مورد از این تعداد پایگاه اورژانس شهری و 58 مورد پایگاه جاده ای است.
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون میانگین رسیدن آمبولانس به سر صحنه در جاده های استان خراسان رضوی 13 دقیقه و 47 ثانیه است که میانگین جهانی این میزان 15 دقیقه است.
سعیدی میانگین زمان رسیدن آمبولانس به سر صحنه در شهرهای خراسان رضوی به جز مشهد را حدود 9 دقیقه عنوان کرد و افزود: این رقم در مشهد به خاطر مسائل ترافیکی 10 دقیقه و 33 ثانیه است در حالی که استاندارد جهانی آن هشت دقیقه تعیین شده است.
جانشین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه گفت: توزیع عادلانه خدمات به مردم، ارتقای کیفیت خدمات درمانی و بحث عادلانه نمودن پرداخت ها از جیب مردم هم اکنون سه ماموریت بزرگ و مهم معاونت درمان این دانشگاه است.
سعیدی افزود: در این راستا با وجود مشکلات و کمبود اعتبارات، 98 تخت ویژه درمانی در سال 1392 برای ارتقای خدمات رسانی ایجاد کردیم که برای راه اندازی هر تخت ویژه حدود دو میلیارد ریال هزینه در بردارد.
وی همچنین از تهیه و خریداری مبلغ 140 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی در این مدت برای بیمارستان ها و مراکز بهداشتی واقع در شهرستان های خراسان رضوی خبر داد.
وی در بخشی دیگر از سخنانش خاطر نشان کرد: در حال حاضر 300 پزشک متخصص در شهرستان های خراسان رضوی فعالیت می کنند، در حالی که در سال 1356 هیچ پزشک متخصصی نداشتیم و از سوی دیگر به دلیل کمبودها پزشکان از سایر کشورها در خراسان رضوی فعالیت داشتند.
وی در پایان گفت: کمک های بلاعوض به بیماران در قالب پرداخت هزینه های بیماران نیازمند بویژه بیماران دیابتی، دیالیزی و سرطانی در استان خراسان رضوی طی سال گذشته 140 میلیارد ریال برآورده شده است.7487/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن