تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819618175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی پایگاههای سلامت در شرق تهران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > شهری همزمان با ایام دهه فجر صورت گرفت؛
برپایی پایگاههای سلامت در شرق تهران
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8، از برگزاری پایگاه های سلامت همزمان با ایام  فرخنده دهه فجر در سطح محلات شرق تهران خبر داد.



به گزارش خبرگزاری مهر، حامد عبداللهی با اعلام این مطلب گفت: برپایی پایگاههای سلامت با محوریت ویزیت رایگان پزشک، مشاور ، تست قند خون و فشار خون، کارگاههای آموزشی با عنوان رازهای شاد زیستن ، تفکرات مثبت ، آموزش ارتقای بهداشت روان و پیشگیری از دیابت از جمله برنامه های اجرایی اداره سلامت در دهه مبارک فجر است. وی با اشاره به برگزاری همایش مهارتهای فرزند پروری و تحکیم خانواده افزود: برگزاری مسابقات متنوع در سطح محلات برگزاری مسابقات ورزشی ، نقاشی، مقاله نویسی و مسابقه مشاعره نیز از دیگر برنامه های اجرایی در این ایام است . معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8 تصریح کرد: غربالگری دیابت از دانش آموزان، اعضای کانونها، برپایی پایگاه سلامت در روز 22 بهمن با همکاری خانه های سلامت سطح منطقه، برپایی تئاتر شاد و موزیکال و... از برنامه های اداره سلامت منطقه جهت خدمت رسانی به شهروندان است. وی افزود: این برنامه ها از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه در خانه های سلامت، مدارس، پایگاههای بسیج، خانه های کودک برگزار می شود .


۱۳۹۲/۱۱/۲۰ - ۱۳:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن