تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819246710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقایسه عملکرد دولت ها توسط مردم بر اساس انتظارات و برنامه های ارایه شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مقایسه عملکرد دولت ها توسط مردم بر اساس انتظارات و برنامه های ارایه شده است جلفا ، تبریز - ایرنا - نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: مقایسه عملکرد دولت ها توسط مردم بر اساس انتظارات و برنامه های ارایه شده صورت می گیرد.


محمد حسن نژاد روز یکشنبه در حضور فعالان اقتصادی منطقه آزاد ارس افزود: انتظارات مردم از دولت تدبیر و امید بسیار زیاد است.
وی گفت: ملت ایران دولت تدبیر و امید را با دولت و یا دولت های قبلی مقایسه نمی کند، بلکه بر اساس وعده ها و برنامه های از قبل ارایه شده مقایسه و تحلیل می کند.
حسن نژاد همچنین اظهارکرد: اراضی موجود در منطقه آزاد ارس با ارزش ترین مزیت برای ایجاد ارزش افزوده با راه اندازی صنایع مختلف است.
وی افزود: در ارس شاهد ساخت و ساز و آغاز فعالیت های اقتصادی واقعی و موثر هستیم و باید تلاش و همکاری همگانی برای تقویت این وضع صورت گیرد.
وی با یادآوری تصویب ترخیص خودروهای خارجی از گمرک جلفا گفت: ورود خودروهای خارجی با پلاک منطقه آزاد در ارس و انزلی همزمان آغاز شد، اما ارس بعد از شش ماه شروع به واردات خودرو کرد.
وی همچنین در آیین رونمایی از طرح جامع منطقه آزاد ارس با اشاره به بسیاری از مشکلات در این منطقه، معضلات امروز ارس را ناشی از ناکارآمدی سیاست های گذشته اعلام کرد و گفت: نباید فراموش کنیم که حقوق مردم با پیش فروش مجتمع های تجاری متعدد در خطر است و شهریور سال آینده سررسید بسیاری از این مجتمع ها فرا می رسد و حتی آجری روی آجر گذاشته نشده است.
حسن نژاد با بیان اینکه زیرساخت های موجود در ارس پاسخگوی نیاز سرمایه گذاران در آینده نیست، گفت: منطقه اقتصادی که از راه امن، خط ریلی سریع و فرودگاه محروم باشد، نمی توان گفت منطقه آزاد تجاری صنعتی است.
وی با اشاره به جاده دو بانده نیمه تمام مرند- جلفا، اظهارکرد: اعتبار 300 میلیارد ریالی جدید برای این طرح جذب شده و امیدواریم با افزایش درآمد منطقه آزاد ارس با آزادی ترخیص کالاهای جدید این طرح مهم به زودی به بهره برداری برسد.
حسن نژاد اظهار کرد: امیدواریم فرودگاه ارس نیز همچون پل خلیج فارس قشم از منابع ملی بهره مند شود.
وی افزود: اکنون شبکه بانکی در ارس تعطیل است، پروژه ها در ارس و بانک ها در خارج از این محدوده قرار گرفته اند که ضروری است به مساله بانک ها در ارس توجه ویژه ای صورت گیرد.
وی به صبغه تاریخی و علمی ارس اشاره کرد و گفت: مردم این منطقه از گذشته ها دارای سابقه علمی و فرهنگی و تجاری هستند و باید برای توانمندسازی بومیان این منطقه برنامه ریزی شود.
در پایان این آیین با حضور اکبر ترکان مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد از طرح جامع منطقه آزاد ارس رونمایی شد.
7223/7232/587/245
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن