تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819023028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاه ناحیه دزفول در آستانه یوم الله 22 بهمن بیانیه ای منتشر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سپاه ناحیه دزفول در آستانه یوم الله 22 بهمن بیانیه ای منتشر کرد دزفول - ایرنا - در آستانه یوم الله 22 بهمن ناحیه مقاومت بسیج دزفول با صدور بیانیه ای مردم متدین و انقلابی این شهرستان را به حضور پر شور و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن فرا خواند.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا در این بیانیه آمده است :ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای بازخوانی 35 سال تلاش و مجاهدت در عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است.
دهه فجر یادآور همت والای مردمی فهیم؛ دلیر و سخت کوش است که به رغم ندیدن امام معصوم با اقتدا به عالمی وارسته و فرزانه، عزم خویش را برای ایجاد تمدن اسلامی جزم کردند و با پشت پا زدن به تعلقات دنیوی حرکت در مسیر ظهور منجی را آغاز نمودند.
همچنان که رمز پیروزی انقلاب اسلامی حضور میلیونی مردم در همه صحنه ها با تبعیت از ولایت فقیه و عمل به آموزه های روح بخش دین مقدس اسلام بود، رمز بقای انقلاب نیز همان می باشد.
اینک که شاهد اقتدار روز افزون انقلاب اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی هستیم حفظ هوشیاری و بیداری همه آحاد مردم و شناخت توطئه های پیچیده داخلی و خارجی، ضرورتی بیش از پیش یافته است.
انقلاب اسلامی همچنان نیازمند فداکاری و ازخود گذشتگی و صبر و تحمل و بردباری است و برای دست یابی به آرمان های مقدس امام و شهیدان و با تمسک به فرامین مقام عظمای ولایت می بایست به سلاح پولادین ایمان، علم و بصیرت مجهز گردید تا در مقابل دسیسه ها و یاوه گویی های استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی از حقانیت و آرمان های والای ملت بزرگ ایران دفاع کرد.
در این بیانیه آمده است:ما پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه دزفول همراه با مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان دزفول با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را با صدایی رسا و بلند سر خواهیم داد و اعلام می کنیم که تا آخرین نفس پاسدار حریم ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی خواهیم ماند.ک/1
7278/648
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن