تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819411267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تظاهرات موافقان و مخالفان ساخت مسجد در «بوردو» فرانسه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




تظاهرات موافقان و مخالفان ساخت مسجد در «بوردو» فرانسه خبرگزاری رسا ـ طراحی تظاهرات ضد ساخت مسجد در شهر «بوردو» فرانسه موجب شد تا حامیان این طرح برابر همزمان راهپیمایی مسالمت آمیزی را ترتیب دهند.



 به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه ملی فرانسه در مخالفت با ساخت مسجد در شهر «بوردو» امروز تظاهراتی را ترتیب داده است و حامیان ساخت مسجد اعم از مسلمان و غیرمسلمان در پاسخ به این اقدام همزمان راهپیمایی ضد نژادپرستی را به موازی خیزش ضد اسلامی ترتیب دادند. یکی از مسوولان شهر بوردو به منظور عدم خشونت و درگیری میان دو جبهه مخالف گزارش داد که این دو گروه مخالف و موافق ساخت مسجد در دو مسیر متفاوت دست به تظاهرات می زنند.
تجمع جبهه ملی در دو منطقه مختلف شهر برگزار می شود و به گفته رییس منطقه این تدبیر برای به نمایش درآوردن دموکراسی خواهد بود.
براساس این گزارش؛ پروژه مرکز اسلامی که قرار است در منطقه ای میان این دو تظاهرات ساخته شود قابلیت پذیرش 3500 مسلمان را دارد و دارای سالن جلسات و کتابخانه است.
جبهه ملی فرانسه در جلسات شهرداری های منطقه بوردو مانع از ساخت آن شده است در حالی که «ونسانت فلتس» نماینده سوسیالیست با حمایت از ساخت مسجد 50 هزار یورو از درآمد پارلمانی خود را برای ساخت این مرکز اسلامی اعطاء کرده است.
هزینه کل ساخت مسجد 15 تا 20 میلیون یورو تخمین زده شده است./982/ب102/د


۱۳۹۲/۱۱/۱۹






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن