تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820216794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس کل دادگستری اصفهان: انقلاب اسلامی مظهر تجلی آزادی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس کل دادگستری اصفهان: انقلاب اسلامی مظهر تجلی آزادی است اصفهان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به برکات و ثمرات پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی مظهر تجلی آزادی است.


به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، ˈاحمد خسرویˈ در مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: در زمان حکومت ستمشاهی، عزت، بزرگی و ارزشهای اسلامی و ایرانی، زیر چکمه های استبداد و بیگانگان در حال نابود شدن بود و با قیام عاشورایی امام راحل و همراهی مردم در سال 57 دوباره این ارزشها زنده شد.
وی اظهار کرد: اکنون با گذشت 35 سال از عمر این انقلاب، علی رغم همه تهدیدها، دشمنی ها و فشارهای دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکای جهانخوار، انقلاب اسلامی با عزت و قدرت به حیات خود ادامه می دهد و رو به پیشرفت است.
خسروی تصریح کرد: رهبری امام گونه و بی نظیر رهبر معظم انقلاب باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان شده است.
وی افزود: قضات و کارمندان خدوم دادگستری استان نیز به شکرانه این نعمت بزرگ الهی در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم شریف اصفهان، جهاد گونه در تلاشند و نتیجه این تلاش جهادی مختومه شدن بیش از 14 هزار و 200 پرونده از موجودی محاکم در مدت چهار ماه گذشته است.
رییس کل دادگستری استان اصفهان در پایان این مراسم به پاس قدردانی از تلاش کارمندان دادگستری استان، با اهدای لوح سپاس آنها را مورد تشویق قرار داد و ادامه این حرکت و تلاش را خواستار شد.
د/510/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن