تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803233226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمارستان سيار ۵۰ تختخوابی سنندج افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان همزمان با دهه فجر/
بیمارستان سيار ۵۰ تختخوابی سنندج افتتاح شد
سنندج - خبرگزاری مهر: بیمارستان سيار ۵۰ تختخوابی سنندج با حضور استاندار کردستان، فرماندار شهرستان سنندج، مسئولان و مدیران شهرستان سنندج برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در سنندج به افتتاح رسید. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان در اين مراسم اظهار داشت: این پروژه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان تکمیل و به بهره‌ برداری رسیده است و یک طرح منحصربه فرد است که شامل امکانات پزشکی شامل کانکس بازشونده، کانکس رادیولوژی و آزمایشگاه سیار، اتاق عمل و بخش آی ‌سی‌ یو است که در پنج چادر ۴۰ متری بادی مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش ساخته شده است. طیب قدیمی بیان کرد: این چادر قابلیت استقرار در هر منطقه را دارد و انواع عمل‌ های جراحی در آن انجام می‌ شود و محل نگهداری و مراقبت ویژه از بیماران اورژانسی و بدحالان را نيز دارد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان ادامه داد: کشور ما در معرض ۳۱ نوع بلای طبیعی قرار دارد و به همين دليل محل وقوع حوادث غیرمترقبه است که اين وضعيت لزوم داشتن امکانات را افزایش می دهد. قدیمی افزود: این بیمارستان کاملا ساخت داخل است و با کمک بیمارستان بعثت و وابسته به وزارت دفاع طراحی و اجرا شده است و انتظار مي رود كه بتوانيم از ظرفيت هاي اين چنين در زمان وقوع حوادث غيرمترقبه استفاده كنيم. وی بیان کرد: ساخت این بیمارستان ارتباطی مناسب بین صنعت و دانشگاه است که با تقویت اين مهم و حمایت جدی از همکاری این دو بخش می‌ تواند گامی برای توليدات بیشتر انجام شود. قدیمی افزود: این بیمارستان در سایر شهرستان‌ های استان هم استقرار می‌ یابد و در هر لحظه امکان ارائه خدمات بهداشتی را ممکن می‌ کند. فرصت هاي بهتري براي شكوفايي استعدادهاي جوانان فراهم شود استاندار کردستان نیز طی سخنانی در این مراسم دادن فرصت مناسب به جوانان را از بهترین شرایط و امکانات برای رسیدن به توسعه و شکوفایی دانست و گفت: بايد فرصت هاي بهتري در راستاي توسعه همه جانبه استان كردستان فراهم شود. عبدالمحمد زاهدی بیان کرد: فراهم کردن فضا و امکانات برای حضور جوانان می‌ تواند زمینه‌ ساز رشد و توسعه در مناطق مختلف کشور شود و با حضور متخصصین و بها دادن به خلاقیت آنها می ‌توان نیاز و وابستگی به خارج را تقلیل داد. وی افزود: جوانان با هوشمندی، خلاقیت و درایت خود می‌ توانند دانش خود را کاربردی کنند و با توجه به قرار گرفتن کشور در یک نقطه حادثه خیز آمادگی و دانش و علم در کلیه زمینه ‌ها را ارتقا دهند تا موجب تعالی شود. زاهدی عنوان کرد: ارزشمندترین  مورد در این مسیر وابستگی و تکیه به دانش، علم و توانایی افراد و جوانان خودمان است و انتظار مي رود كه در اين راستا تمامي ادارات و سازمان هاي دولتي مشاركت داشته باشند. وی بومی سازی دانش و علم را یک گام موثر در تعالی و توسعه معرفی کرد و یادآور شد: توجه به بهداشت و مسائل مربوط به حوزه پزشکی در مناطق مختلف برای ارتقا میزان سلامت مردم الزامی است و توجه به آن ضرورت دارد و باید به صورت کامل از تبدیل این دانش و علم به فناوری کمک و حمایت شود.  


۱۳۹۲/۱۱/۱۹ - ۱۵:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن