تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری خیرین با نهادهای حمایتی برای رفع نیازهای محرومین ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > کهگیلویه و بویراحمد آیت الله ملک حسینی:
همکاری خیرین با نهادهای حمایتی برای رفع نیازهای محرومین ضروری است
یاسوج – خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد همکاری خیرین با نهادهای حمایتی برای رفع نیازهای محرومین ضروری دانست.



به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی صبح شنبه در دیدار مدیرکل کمیته امدد استان، گفت: توقعاتی که از نهادها و دستگاههای خدمت رسان داریم برآوردن نیازها و مشکلات مردم است. وی بیان کرد: با این حال رفع مشکلات و نیازهای مددجویان مستلزم تلاش همگانی است. آیت الله ملک حسینی بر توسعه مشارکتهای مردمی تاکید کرد و بیان داشت: باید زمینه حضور خیرین از استانهای همجوار برای یاری نیازمندان استان بیش از پیش فراهم شود. نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری خدمت به محرومین و مستضعفین را در دین اسلام بسیار مهم دانست و اظهار داشت: کمیته امداد در جامعه نقش تأثیر گزار و بسزایی در حمایت از نیازمندان دارد و گام های ارزشمندی در جهت رفع محرومیت نیازمندان برداشته است. وی ابراز امیدواری کرد که همه با همکاری و تعامل و توسعه مشارکتها بتوانیم راهگشای مشکلات محرومین باشیم. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان نیز در این دیدار، گفت: با توجه به حجم نیازهای محرومین، نیازمند همکاری و تعامل بیشتر همه مسئولین تمامی ادارات، خیرین، بزرگان و افراد نیکوکار هستیم. سید غلامرضا متقی افزود: در صورت همکاری وهمراهی بانکها می توان زمینه خودکفایی و توانمندی مددجویان را فراهم آورد. به گزارش خبرنگار مهر، بیش از 94 هزار نفر از جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش خدمات کمیته امداد هستند.  


۱۳۹۲/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن